Skip to main content

Gisteren na een uur aan de telefoon gezeten te hebben met KPN, heel fijn geholpen door Mora van afdeling Safe na een vervelende situatie de week ervoor. Zelf kon zij iets niet regelen in het systeem maar dit zou opgepakt worden door iemand anders van de afdeling en ik zou daar gisteren of deze morgen over terug gebeld worden. Helaas is dit belletje tot op heden uitgebleven en heb ik zojuist zelf opnieuw gebeld na een lange wachttijd. Deze dame kon niet in het systeem zien of de actie is uitgezet naar een ander persoon binnen de afdeling waardoor ik nu nog steeds niet weet of het geregeld wordt en of ik met deze bevestiging terug gebeld ga worden. Uiteraard wil ik zelf ook niet blijven bellen en daarmee jullie lijn “bezet” houden maar het zou wel fijn zijn als deze beloofde actie uitgevoerd kan worden en ik over deze bevestiging terug gebeld kan worden (binnen de toegezegde termijn).

KPN,

Sinds vorige week al keer op keer met jullie aan het bellen waar tijdens de gesprekken mij van alles toegezegd is. Het niet nakomen van de toezegging en ontbreken van informatie vanuit jullie kant is juist het punt waarom ik vorige week dinsdag ben gaan bellen. Afgelopen maandag 28 november opnieuw in de telefoon geklommen met wederom toezeggingen waarbij opnieuw niets is nagekomen vanuit jullie kant. Dinsdag 29 november opnieuw gebeld met als antwoord, nog even geduld aub. Wederom niets vernomen. Voor de zoveelste keer vanmorgen gebeld met opnieuw de toezegging teruggebeld te worden met de beloofde bevestiging van annuleren verlenging door ontbreken informatie vanuit KPN. Ik zou voor 14:00 terug gebeld worden. Guess what?! Nope! Geen belletje vanuit KPN. OPNIEUW zelf gebeld. Krijg ik te horen dat het eruit halen van de verlenging is afgewezen waarbij deze medewerker ook nog eens zei dat er geen logboek is van de gehele situatie waarover ik vanaf vorige week dinsdag ben gaan bellen. KPN, waarom hebben jullie een klantenservice en waarom hebben jullie medewerkers die zeggen alles genoteerd te hebben van de gehele nare situatie terwijl ze dit niet doen?! Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik met een deadline zit mbt de aanbieding die jullie dochteronderneming heeft. Het lijkt me dan ook niet meer dan normaal én klantgericht dat de toezeggingen van zowel annuleren van de verlening alsmede het terug bellen van de klant uitgevoerd wordt. Maar helaas, ik als klant sinds 2003 mag het uitzoeken en er zelf achter aan blijven gaan met een strop op mijn nek omdat ik vast zit aan een verlenging waarvan ik niet anders op de hoogte was dat ik mijn abonnement gewoon maandelijks kon opzeggen. Ik zit met mijn handen in het haar, voel me totaal niet serieus genomen als klant en bovenal voel ik me belazerd.

 

Mora van afdeling safe die ik afgelopen maandag heb gesproken was de enige die mijn situatie begreep, de annulering wilde uitvoeren maar daarvoor geen rechten in het systeem had. Een andere medewerker zou dit voor mij doen. Maar nee, kennelijk door het niet hebben van een logboek waardoor ik de hele situatie straks aan medewerker 5 uit moet gaan leggen, is er een beslissing gemaakt obv niets.

 

Ik verwacht echt dat jullie dit op lossen vóór het weekend zodat ik straks niet ook nog de klos ben om de aanbieding van jullie dochteronderneming mis te lopen en als ontevreden gedupeerde klant, alsnog aan jullie vast zit. Zeker gezien het feit ik hier vanaf vorige week dinsdag al mee aan de gang ben met jullie bellen.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Admin: topics samengevoegd


KPN,

Sinds vorige week al keer op keer met jullie aan het bellen waar tijdens de gesprekken mij van alles toegezegd is. Het niet nakomen van de toezegging en ontbreken van informatie vanuit jullie kant is juist het punt waarom ik vorige week dinsdag ben gaan bellen. Afgelopen maandag 28 november opnieuw in de telefoon geklommen met wederom toezeggingen waarbij opnieuw niets is nagekomen vanuit jullie kant. Dinsdag 29 november opnieuw gebeld met als antwoord, nog even geduld aub. Wederom niets vernomen. Voor de zoveelste keer vanmorgen gebeld met opnieuw de toezegging teruggebeld te worden met de beloofde bevestiging van annuleren verlenging door ontbreken informatie vanuit KPN. Ik zou voor 14:00 terug gebeld worden. Guess what?! Nope! Geen belletje vanuit KPN. OPNIEUW zelf gebeld. Krijg ik te horen dat het eruit halen van de verlenging is afgewezen waarbij deze medewerker ook nog eens zei dat er geen logboek is van de gehele situatie waarover ik vanaf vorige week dinsdag ben gaan bellen. KPN, waarom hebben jullie een klantenservice en waarom hebben jullie medewerkers die zeggen alles genoteerd te hebben van de gehele nare situatie terwijl ze dit niet doen?! Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik met een deadline zit mbt de aanbieding die jullie dochteronderneming heeft. Het lijkt me dan ook niet meer dan normaal én klantgericht dat de toezeggingen van zowel annuleren van de verlening alsmede het terug bellen van de klant uitgevoerd wordt. Maar helaas, ik als klant sinds 2003 mag het uitzoeken en er zelf achter aan blijven gaan met een strop op mijn nek omdat ik vast zit aan een verlenging waarvan ik niet anders op de hoogte was dat ik mijn abonnement gewoon maandelijks kon opzeggen. Ik zit met mijn handen in het haar, voel me totaal niet serieus genomen als klant en bovenal voel ik me belazerd.

 

Mora van afdeling safe die ik afgelopen maandag heb gesproken was de enige die mijn situatie begreep, de annulering wilde uitvoeren maar daarvoor geen rechten in het systeem had. Een andere medewerker zou dit voor mij doen. Maar nee, kennelijk door het niet hebben van een logboek waardoor ik de hele situatie straks aan medewerker 5 uit moet gaan leggen, is er een beslissing gemaakt obv niets.

 

Ik verwacht echt dat jullie dit op lossen vóór het weekend zodat ik straks niet ook nog de klos ben om de aanbieding van jullie dochteronderneming mis te lopen en als ontevreden gedupeerde klant, alsnog aan jullie vast zit. Zeker gezien het feit ik hier vanaf vorige week dinsdag al mee aan de gang ben met jullie bellen.

Wij hebben dus ook zoiets gelijks meegemaakt. 2 jaar vast aan contract omdat de telefonische annulering niet gelogt is… 4x gebeld en 2x in de winkel geweest. Word niks voor ons gedaan. We wachten op antwoord over onze ingediende klacht maar betwijfel of we daar uberhaupt iets op gaan horen. En zodra je dit openbaar op fb zet reageren ze heel snel maar helpen kunnen ze je ook niet echt. 


@Joep1965 op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.

 

Dat mag ik toch hopen van niet als je een klacht indient! Het is niet voor niets een pagina waarop je een klacht kunt indienen. Overigens is er op mijn klacht van afgelopen week ook nog niks gezegd.

 

@W.Baarh Belachelijk he! Het is in ieder geval geen langdurige samenwerking maar meer zoveel mogelijk mensen voor een hoge prijs vastleggen. 


Het forum is niet de juiste plek voor een klacht.  Ik neem aan dat je dat inmiddels op een andere manier hebt gedaan. Een moderater gaat hier wel reageren maar vanwege de drukte is de wachtijd ca 5 dagen. Maar wat is er precies aan de hand? @Nooe 


@Joep1965 Als je op Google zoekt met onderwerp klacht indienen KPN, kom je op dit forum uit hoor Joep. Wat er precies aan de hand is heb ik hierboven een uur geleden getypt.


@Nooe de enige manier om een klacht in te dienen vind je hier. Het forum is echt voor hulpvragen. En ik lees inderdaad veel onvrede maar wat er aan vooraf ging is me niet duidelijk. 


Goedenavond @Nooe, welkom op ons forum! Bedankt voor je bericht, ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling zoveel werk te hebben van iets.
Zoals Joep ook al wel noemt is dit forum een plek waar klanten elkaar helpen.

Heb je in de tussentijd de juiste collega's nog te pakken kunnen krijgen of een klacht ingediend?


Hallo @Thomas,

Nee mijn klacht is nog niet in behandeling genomen. In plaats daarvan hang ik nu weer met jullie aan de telefoon omdat er teveel geïncasseerd is van mijn rekening voor de verlenging van het abonnement die juist uit het systeem gehaald moest worden. Nieuwe prijs was overigens al afgesproken maar er wordt dus teveel afgeschreven. Niet geheel onbelangrijk heb ik mijn verlenging nooit ondertekend, dus zijn jullie verplicht om de verlenging eruit te halen zodat ik nu voor onbepaalde tijd een contract heb bij jullie met opzegging van één maand. 


Ik kijk graag even mee @Nooe, ik kan hierin zelf weinig voor je betekenen maar ik kan natuurlijk altijd even meekijken naar het dossier. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Thomas ik zou vandaag ca 17:00 gebeld worden door de afdeling die mijn klacht behandeld maar ze hebben niet gebeld. Hoop dat ze nog bellen…


Ah dat is niet de bedoeling natuurlijk! Heb je ze in de tussentijd nog gesproken? Je kunt ons altijd even bellen op 0800-0402, dat is de snelste manier om in contact te komen.