Skip to main content

Ik zou graag in contact komen met de bewindvoerders desk. In het webformulier kan ik mijn verhaal niet kwijt, dus een mailadres zou het handigste zijn. Het gaat over een client die ondanks negatieve BKR, voorkomen in curatele register een een oude schuld bij KPN toch een abonnement met toestel heeft weten af te sluiten. Ik ben hier op zijn zachts gezegd niet blij mee en wil graag overleggen hoe we dit netjes opgelost krijgen. Natuurlijk ben ik van mening dat klanten niet ongestoord bedrijven maar schade kunnen berokkenen, maar KPN heeft hier ook een fout gemaakt dus ik zoek naar een oplossing die voor beide partijen goed is. Een abonnement van 77 euro p/m past niet in het budget.

Welkom op het forum @Westlandbudget, ik kan me voorstellen dat je hierover contact wilt. Je kunt hiervoor bellen naar ons reguliere nummer 0800-0402. Als jij al bij ons geregistreerd staat als bewindvoerder (waar ik wel vanuit ga gezien je bericht) kan de collega die je spreekt al veel dingen met je bespreken en ook regelen. Ook het ongedaan maken van een aanvraag of wijziging valt hieronder. Mocht het nodig zijn, dan kun je door de collega doorverbonden worden naar de Financiële Hulpverlenings Desk.