Skip to main content

Goedemiddag,

 

KPN benaderde mij per mail, dat ik een nieuwe simkaart in mijn mobiele telefoon moet plaatsen. Zij stuurden mij een mail met een link en daarna begint een zoektocht waar te bestellen. Ik heb vervolgens dringend gebeld en om een medewerker gevraagd, want zij willen immers dat ik een nieuwe simkaart plaats, dus zou een link direct naar bestellen ervan wel zo klantvriendelijk zijn.

Afijn, de simkaart kwam binnen en wat bleek? Het is de verkeerde, die niet door mij te activeren is!

Weer gebeld en met moeite een medewerker gekregen, die na aandringen ook bereid bleek, de volgende simkaart te bestellen voor me.

Wat een omslachtig en moeilijk gedoe wordt dit met KPN….

Vele wat oudere klanten zijn de KPN jarenlang trouw gebleven, maar het wordt nu wel heel erg moeilijk gemaakt door dit bedrijf.

En dit moest ik wel even kwijt!!

Willy

Dag @WillyKroonenburg Welkom hier op het kpn forum en dank voor het doen van je verhaal. Wat jammer om te lezen dat het omwisselen van een simkaart je zoveel tijd en moeite heeft gekost. Het is soms noodzakelijk om een simkaart te vervangen; net als voor de meeste zaken geldt ze soms verouderd raken. Een simkaart vervangen is echter een eenvoudig klusje; onze simkaarten zijn 3-in-1 en daarmee zouden ze in elk toestel moeten passen. Ik hoop van harte dat alles nu wel werkt?