Skip to main content
Beste Bart, zo eenvoudig is het niet. Allereerst moet je heel goed zoeken voordat je een chatfunctie vindt en als je er dan vervolgens op klikt, gebeurt er niets. Als je zoals ik niet op facebook zit of een twitteracount hebt , ben je uitgepraat. Heel fijn als je zoals bij mij het geval is, je telefoon het niet doet omdat je simkaart niet is gearriveerd. Je gaat dan naar een buurvrouw om KPN te bellen en krijgt dan te horen dat je wel kunt chatten en krijgt- nadat er opnieuw een nieuwe simkaart is verstuurd- een bevestigingsmail hiervan waar in staat dat er een SMS is gestuurd.....??!! Naar een telefoon die het niet doet en waarvoor je net een paar minuten geleden een half uur met KPN aan de lijn hebt gehangen.....



*Admin: afgesplitsten een eigen topic voor vraag aangemaakt

Altijd zoeken naar contact en klantenservice, dan ben je er in een zucht en een...
@swalow Ik vind het in de eerste plaats heel vervelend dat het je zoveel moeite heeft gekost en dat je moest zoeken naar de chatfunctie. Via deze pagina, onderaan, vind je alle opties. Je hebt kunt dus prima zonder social media-account om met ons in contact te komen. Is het trouwens al in orde gekomen met je simkaart, of heb je mijn hulp daar nog bij nodig?
Die chatfunctie die jij noemt, heb ik al verschillende keren aangeklikt, maar hij reageert niet.

Verder heb ik vanochtend bij een buurvrouw met haar telefoon gebeld naar KPN en zij hebben mijn huidige simkaart geblokkeerd en sturen mij nu een nieuwe.
Wat bijzonder dat je de chat dan niet aan de praat kreeg. Zoiets kan liggen aan een adblocker, die het chatscherm tegenhoudt. Misschien is dat bij jou ook het geval? Soms werkt een andere browser ook al. Dat zou je ook nog kunnen proberen. Qua simkaart klinkt dat als een heel logische oplossing. Ik hoop dat het snel in orde is. 🙂
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik kan alles doen met de uBlock, ik heb bijv. ook net een digitale klacht naar Post.nl verstuurd en heb vaker gechat met andere bedrijven. Geen probleem, ging allemaal prima. Een andere browser nemen vind ik langzamerhand een flauwe optie die heel vaak gedaan wordt als er iets niet werkt. het zit hem niet in de browser.
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik kan alles doen met de uBlock, ik heb bijv. ook net een digitale klacht naar Post.nl verstuurd en heb vaker gechat met andere bedrijven.



Dat mag, uiteraard. Je zou het eens kunnen testen. Als je via Chrome een incognito-scherm opent en je dan wel kunt chatten weet je het zeker. Het kan uiteraard ook een andere instelling in je browser zijn. Ik begrijp best dat je de suggestie van een andere browser flauw vindt, maar vaak helpt het wel. Ik heb zelf net getest of er problemen zijn met de bereikbaarheid van de chat en wij komen er prima door.
Ik heb chrome gedownload en via een incognito scherm kreeg ik inderdaad toegang tot de chat. Maar dit was een virtuele assistent, wat heb ik daar nou aan? Ik kreeg als antwoord dat "hij" mij niet verder kon helpen.
Duidelijk! Dan heeft daar waarschijnlijk toch iets mee te maken gehad. Als je gaat chatten krijg je eerste die virtuele assistent. Deze brengt in kaart wat er aan de hand is en daarna word je doorgeschakeld naar een medewerker van vlees en bloed. 😉



Je bent overigens van harte welkom om een huidig of volgend probleem hier op het Forum te melden. Dat kan uiteraard ook. 🙂
Ik blijf het vreemd vinden dat ik met Firefox niet in de chat kan komen. Ook niet als ik daar een privé pagina open. En dat je eerst een virtuele assistent krijgt en daarna en echt mens van vlees en bloed, kan wel wat duidelijker gecommuniceerd worden door KPN. Er zijn massa's bedrijven die alleen maar een virtuele assistent hebben, dus je verwacht niet dat je daarna nog een mens krijgt. En zeker als je telefoon het niet doet, zou een e-mail adres wel welkom zijn of anders een chat assistent die HEEL makkelijk te vinden is en die het ook nog doet. Je bent volkomen onthand als je telefoon het niet doet, zeker als je in zorg werkt, zoals ik. Kort geleden viel mijn telefoon een paar dagen uit en ik dacht dat hij kapot was. Bleek naderhand dat er een storing was geweest waarvan nergens een bericht van was gemeld. Dan ben je heel blij als je je provider toch nog kan bereiken.

In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord.

@swalow

Ik vind het in de eerste plaats heel vervelend dat het je zoveel moeite heeft gekost en dat je moest zoeken naar de chatfunctie. Via deze pagina, onderaan, vind je alle opties. Je hebt kunt dus prima zonder social media-account om met ons in contact te komen. Is het trouwens al in orde gekomen met je simkaart, of heb je mijn hulp daar nog bij nodig?


Ik kwam via zoeken op chat op deze forum pagina. De chat is nu wel erg goed verstopt op de genoemde pagina...


Reageer