Skip to main content

Best lezer,
Ik wil dringend mondeling of schriftelijk contact opnemen met de KPN klantenservice m.b.t. storingen met het internet in mijn woning in Nederland. Echter, de chat service is altijd bezet en de 0800 nummers werken vanuit het land waar ik ben niet. Enig idee, hoe dit gedaan kan worden? Is er geen KPN telefoonnummer dat vanuit buiten de EU gebeld kan worden?
Hartelijk dank,
Eduard12

Ja dat kan via +31 6 1200 1200


Ha @Eduard12, welkom! Heb je contact gehad met het telefoonnummer dat @jlthkoch stuurde? Je kunt je vraag hier ook stellen, we helpen je er graag verder mee. Als het echt inhoudelijke vragen zijn, wil je dan ook meteen je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Bedankt!


Fijn dat er een nummer is gedeeld want op de site van KPN wordt er geen enkele mogelijkheid geboden om contact op te nemen. Bijzonder klantonvriendelijk.

 


Fijn dat er een nummer is gedeeld want op de site van KPN wordt er geen enkele mogelijkheid geboden om contact op te nemen. Bijzonder klantonvriendelijk.

 

Hallo @Marleen11111111111 vanuit het buitenland kun je KPN bereiken va +31612001200, via Facebook of via Twitter.

Â