Skip to main content

Dag KPN,

ik heb een iPhone 11 en daarom al een tijdje problemen met mobiel internet. Nu heb ik gereageerd op het forum mbt dit probleem (sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op Iphone 11) en zou ik worden gebeld door KPN voor een oplossing. Ik ben echter buiten Europa en heb dus een andere simkaart tijdelijk. Daarom ben ik niet bereikbaar op mijn nederlandse nummer. Nu kreeg ik een mail van jullie met de vraag of ik jullie kan bellen. Dat lukt echter niet vanuit het buitenland, of het kost m €1 per minuut, dat wil ik liever niet. Ik kan helaas niet via de mail in contact komen met jullie en het andere forum is gesloten. Kortom, daarom probeer ik het via deze weg. Ik wil graag een oplossing voor het probleem met mijn iPhone 11 en het mobiele internet. Ik ben bereikbaar via facebook, mail ***), en mijn mexicaanse telefoonnummer ***. Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Groet Jip Verwiel

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Jippp, helaas heb ik geen optie om deze afdeling per mail te benaderen en zal het helaas toch echt telefonisch moeten. Misschien dat er in Nederland iemand is die dit voor je kan doen?
 

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.