Skip to main content

Hoi, wij zijn met vakantie in Thailand maar we kunnen dus geen contact krijgen met KPN zonder achterlijk hoge kosten te maken. Hoe krijgen we op een normale manier contact met jullie? Het gaat om een verkeerd aangeschafte buitenland bundel. Die hebben we niet nodig en willen we annuleren. Onmogelijk zo lijkt het. Hoezo is dat? Dank vast.

 

Hallo ik heb hetzelfde probleem. Ik heb buitenland bundel 100 aangezet en ik heb ook buitenland bundel 2000 gekregen die ik niet nodig heb want ik ga over 2 dagen naar huis 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hoi @Sharon Colmans! Vanuit het buitenland kun je altijd met ons bellen op 0031612001200 maar dat is helaas niet gratis. Hier op het forum kunnen we ook altijd even met je meekijken en via Twitter of Facebook kan dat ook!

Dat gezegd hebbende kunnen we de bundel niet annuleren maar wel vergoeden als deze ongebruikt is en afgelopen is. Hij blijft een maand geldig, zou je me tegen die tijd je profiel willen invullen en mij nog een berichtje willen sturen? Dan ga ik er voor je achteraan.

Als je hierover liever contact hebt met de reguliere klantenservice op 0800-0402 of een van de opties die ik hierboven noem kunnen zij dit natuurlijk ook voor je regelen.