Skip to main content

Hoi, ik heb vandaag een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen omdat de oude waarschijnlijk kapot is, het kan aan mijn toestel liggen, eerst maar dit proberen. Nu probeer ik via de kpn website de simkaart te activeren en Gelukt, ik heb moet ik blijkbaar contacten overzetten. Ik klikte op de link voor die uitleg en er gebeurt helemaal niks, ik dacht trouwens dat je alleen contacten hoefde over te zetten als je een nieuwe toestel hebt. Ik kom er dus niet uit. Ik heb een Huawei P20 Lite.

Het is gelukt! Via een andere site over smartphones

 

Heb ik eindelijk de contacten kunnen overzetten, krijg ik de melding 'mobiel netwerk niet beschikbaar, Het is inmiddels een half uur geleden dat de simkaart erin zit dus zou het moeten werken. Ik heb gisteren dus al contact gehad met iemand van KPN, die heeft van alles geprobeerd, elke keer kwam er 'voorkeursnetwerk',geen service. Zoeken naar een voorkeursprovider; mislukt en dan schiet hij weer op het blauwe knopje van Automatisch. Ik vermoed dat mijn telefoon gewoon kapot is, aangezien de simkaart vervangen niet geholpen heeft. Maar als iemand er toch iets op weet, dan graag (:

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Goedemorgen @Ecaj, het lijkt er inderdaad sterk op dat er iets kapot is in jouw toestel. De simkaart, doet die het wel in een andere mobiele telefoon? Dat is de manier om uit te sluiten of er iets mis is met jouw huidige toestel. 
 


Ik ben inmiddels naar een KPN winkel geweest waar het probleem gedeeltelijk opgelost is. Ik kan weer bellen en gebeld worden, maar als ik een sms verstuur dan krijg ik de melding 'uw sms wordt niet herkend'. Dat probleem had ik nog niet eerder. Of de melding 'niet afgeleverd' in grote rode letters. Moet hier een nieuw topic voor aangemaakt worden of is het zo ok?