Skip to main content
Beantwoord

contract

• March 13, 2021
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Beste kpn

gisteren begin van de middag heb ik via de website van de mediamarkt een telefoon plus abonnement afgesloten.  Nu ging ik ervan uit dat het dan snel geregeld was. (Liefst zelfde dag ivm problemen qua mijn telefoon nu) 

nu heb ik alleen nog geen contract o.i.d. ontvangen. 

Ik vroeg me eigenlijk af hoe lang het duurt voordat een contract klaar is zeg maar. (mijn man heeft namelijk via jullie zelf een abonnement afgesloten en dat was meteen geregeld) 

ik hoor het graag. 

ik hoop dat ik vandaag mijn telefoon kan ophalen bij de mediamarkt 

Beste antwoord door Lisa

Hey @ssyllviia! De mediamarkt heeft jouw order in beheer en is verantwoordelijk voor het bewaren van je contract. Je kunt bij hun terecht om je contract op te vragen en de status te controleren van je bestelling. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 13, 2021

Hallo @ssyllviia 
Vul even je gegevens zoals je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2021

als het goed is is alles ingevuld.  :-)

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 13, 2021

Binnenkort pakt de KPN dit topic op.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2021

Hey @ssyllviia! De mediamarkt heeft jouw order in beheer en is verantwoordelijk voor het bewaren van je contract. Je kunt bij hun terecht om je contract op te vragen en de status te controleren van je bestelling. 

• Nieuwkomer
  • October 16, 2021

vraagje over contract

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 16, 2021

Start een topic en stel je vraag.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17