Skip to main content

Hallo, mijn gsm contract zou afgelopen zijn en door de nieuwe provider overgenomen zijn. Nu ontvang ik nog steeds een rekening, gaat dit wel goed?

Heeft u een nieuw abonnement afgesloten bij een andere provider? 


Goedenavond @SvdKolk, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben inderdaad allereerst benieuwd of je een nieuw abonnement hebt genomen, of hebt gekozen voor een overstap met nummerbehoud. In dat tweede geval zou je abonnement bij KPN opgezegd moeten zijn per de datum dat je over bent gestapt. Is dit trouwens ergens in juni geweest? Dan hebben we nog wel een factuur gemaakt. Echter krijg je dan de teveel betaalde kosten terug in de maand juli. 

Heb je een totaal nieuw abonnement met een nieuw nummer afgesloten bij de nieuwe provider? Dan dien je zelf je abonnement bij KPN op te zeggen. Dit kan per einddatum contract, en je hebt altijd 1 maand opzegtermijn indien deze contractperiode al voorbij is. 

Mocht er nog iets onduidelijk zijn dan kijk ik het even voor je na! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Ik hoor graag van je!


Bedankt voor de snelle reactie. Het gaat inderdaad om overstap met nummerbehoud. Het contract is op 2 juni ingegaan. Dus ik ga er vanuit dat ik dan in juli iets terug krijg. Even in de gaten houden, maar ga er vanuit dat het goed komt!

groet Silvia


Hi Silvia, ik zie helaas nog geen gegevens in je profiel dus ik kan het ook niet nakijken.Dit zou echter goed moeten gaan via de slotfactuur wanneer je je nummer hebt overgenomen, zoals Susan dit ook juist aangeeft. 

Laat het hier weten mocht het toch niet goed gaan. 


Reageer