Skip to main content

hallo,

ik heb in maart mijn telfort mobiel abonnement verlengt voor 

40 euro P/m incl een iPhone 11.

termijn voor 5gb en onbeperkt bellen 22,5

20 euro p/m voor het toestel (heb 125,95 betaald)

en 2,5 korting ivm de overgang van telfort

kom ik op 40 euro p/m

 

nu staat er in de mijn KPN dat ik 45 euro p/m moet betalen incl de korting van 2,5 euro.

dus ergens klopt er naar mijn idee iets niet.

want ik ben niet van plan 45 euro te gaan betalen p/m met alle respect

 

 

Hoi @Loes1988 ,

Het lijkt erop dat je de korting van 5 euro per maand nog niet geactiveerd hebt. 

 

Heb je jouw TV en Internet nog bij Telfort lopen? 

Je moet er nog wel zelf iets voor doen. Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) regelen op deze pagina:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

Internet en TV blijft voorlopig nog Telfort. In de loop van dit jaar wordt dat ook overgezet naar KPN. De datum van deze overgang is nog niet bekend. 
 

Heb je internet bij KPN? 

Je kunt dit ook zelf regelen.
Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 

Voor de volledigheid nog even het overzicht van de bruto prijs van 22,50 en de korting van 5 euro.

 

(klik op afbeelding om te vergroten)


Super bedankt voor je reactie ga het direct activeren was mij niet duidelijk dat ik dit zelf moest doen 


Graag gedaan👍


Hi @Loes1988 , welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt om de korting te activeren? :relaxed:


Loes, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hoi @Alex_P ik heb mijn aanvraag ingediend nu afwachten op goedkeuring