Skip to main content

Beste kpn,

 

Ik heb via gsmweb.nl een hele mooie deal voorbij zien komen. Meteen greep ik mijn kans. Ik kreeg deze contract opgestuurd. Waarop duidelijk staat dat ik alleen €32 per maand voor mijn toestel hoeft te betalen en €25 aansluitkosten. Tot mijn verbazing kreeg ik een factuur binnen van €112!! Ik ben uiteraard niet akkoord gegaan hiervoor. Ik ben zeer furieus op dit moment. Hoe kunnen we dit oplossen?

Tja... ik denk dat je dan bij gsmweb moet wezen. Die 32 euro is alleen voor het toestel zo lijkt het. Gsmweb doet net alsof het abonnement gratis is. Er staat 0,00 achter "KPN 15GB 150min".


Tja, dat is wel een hele mooie deal. Een mooi toestel op afbetaling met daarbij gratis een 2-jaar abonnement. Blijkbaar ook te mooi om waar te kunnen zijn.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Door contact op te nemen met GSMweb, daar heb je de overeenkomst mee afgesloten.


Hoi @Omega2021! Ik begrijp dat je bovenop die deal gedoken bent:money_mouth: . Ziet er allemaal netjes uit, maar het is inderdaad té mooi om waar te zijn. GSMweb is verantwoordelijk voor je contract. Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. Als ik iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. :blush:


Hoi @Omega2021! Ik begrijp dat je bovenop die deal gedoken bent:money_mouth: . Ziet er allemaal netjes uit, maar het is inderdaad té mooi om waar te zijn. GSMweb is verantwoordelijk voor je contract. Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. Als ik iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. :blush:

Ik heb een bericht gestuurd met foto's als bewijs naar gsmweb.nl. Ik hoop dat er zo snel mogelijk een oplossing komt aangezien ik nu bijna het dubbele per maand moet betalen terwijl het een zeer misleidende reclame is zoals u ziet. Wat volgens de reclamecode niet mag. Indien ze geen passende oplossing voor mij vinden, neem ik contact op met reclamecode en andere stichtingen die hopelijk mij hiermee kunnen helpen. Toch enorm bedankt voor je lieve bericht 👍


Als iets te mooi is om waar te zijn zullen die stichtingen weinig kunnen 

Een nieuw toestel bijna gratis dat is te mooi om waar te zijn.

De fout lijkt bij GSM web te zitten door geen bundel kosten te berekenen 

Ben erg benieuwd hoe dat afloopt


Als iets te mooi is om waar te zijn zullen die stichtingen weinig kunnen 

 

De fout lijkt bij GSM web te zitten door geen bundel kosten te berekenen 

 

Valse promotie is niet toegestaan. Je kan niet iets aansmeren wat niet overeenkomt met je contract. Ik ga jullie op de hoogte houden 


@Omega2021 Het zal ingewikkeld worden want je krijgt bijna het toestel gratis en dat is echt te mooi om waar te zijn.

Kijk maar naar de leenbakker met de stapelbedden destijds

 


@Omega2021 Het zal ingewikkeld worden want je krijgt bijna het toestel gratis en dat is echt te mooi om waar te zijn.

Kijk maar naar de leenbakker met de stapelbedden destijds

 

Elke 2 jaar neem ik een abonnement met belminuten/ internet en telefoon voor maar €35/€36 dus deze deal was niet zeer schrikbarend laag. 


Beste dames en heren. Gsmweb neemt met mij contact op en zegt dit. Dus waar het op neerkomt is dat wanneer zij een fout maken. Het probleem netjes mijn kant op geschoven wordt. Ze geven duidelijk aan dat het hun fout is.  Ik moet eerst dus uitzoeken of ze een fout hebben gemaakt. En vervolgens pas abonnement afsluiten. Kan ik gewoon niet beter voor hun werken aangezien ik hun werk moet doen? Dus die belminuten had ook i.p.v 0 gewoon €40 kunnen zijn. Dit is zo absurd ik weet niet wat ik mee maakt. Ik neem nu contact op met ACM. En ga volgende stappen ondernemen wanneer er geen passende oplossing voor mij wordt geregeld.

 


Tja... onderaan elke webpagina van de site zal wel een linkje staan naar de algemene voorwaarden waarin zij zich vrijpleiten voor alle mogenlijke fouten op de website. Uiteindelijk heb je geen poot om op te staan.


Inderdaad @Nick83  :grinning:

Hier staat het http://www.gsmweb.nl/bestanden/gsmweb/algemene-voorwaarden.pdf

3.3 De inhoud van de Website is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. GSMWEB kan echter niet garanderen dat alle informatie op de Website te allen tijde juist en volledig is. Alle prijzen en overige informatie op de Website en in andere van GSMWEB afkomstige materialen zijn dan ook onder voorbehoud van kennelijke programmeer- en typefouten.


@Omega2021 Het zal ingewikkeld worden want je krijgt bijna het toestel gratis en dat is echt te mooi om waar te zijn.

Kijk maar naar de leenbakker met de stapelbedden destijds

 

Elke 2 jaar neem ik een abonnement met belminuten/ internet en telefoon voor maar €35/€36 dus deze deal was niet zeer schrikbarend laag. 

Hangt dan wel af van de toestel keuze en welk abonnement 

Met simpele toestellen zeker maar met high end wat net uit niet.

En net wat GSM Web zelf zegt een gratis abonnement bestaat niet dat kan een klant weten.

 


Er is toch ook nog zoiets van een herroepingsrecht?
Je kunt binnen 14 dagen altijd de order annuleren.
Of zijn die 14 dagen al voorbij?
Zo ja dan zit je er wel aan vast helaas.


Er is toch ook nog zoiets van een herroepingsrecht?
Je kunt binnen 14 dagen altijd de order annuleren.
Of zijn die 14 dagen al voorbij? Zo ja dan zit je er wel aan vast helaas.

Op de factuur staat 06-08-2021 als ingangsdatum, dus helaas… 


Hoi @Omega2021! Ik begrijp dat je bovenop die deal gedoken bent:money_mouth: . Ziet er allemaal netjes uit, maar het is inderdaad té mooi om waar te zijn. GSMweb is verantwoordelijk voor je contract. Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. Als ik iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. :blush:

Beste Lisa, ik heb geprobeerd contact op te nemen met gsmweb voor een oplossing. Zei weigeren mij te helpen. Ook bieden ze mij geen andere contract aan. En ik weiger om meer te betalen dan wat er op de site en papier staat. De kosten die kpn nu nog van mij via automatisch incasso kan incasseren staat nu vast op €32. Dan zijn jullie in ieder geval van op de hoogte. Mochten jullie een oplossing bedenken waar ik eventueel na zou kunnen kijken hoor ik het wel.


Tja... onderaan elke webpagina van de site zal wel een linkje staan naar de algemene voorwaarden waarin zij zich vrijpleiten voor alle mogenlijke fouten op de website. Uiteindelijk heb je geen poot om op te staan.

Dus gsmweb mag fouten/vergissingen maken. En een klant niet? Dit is toch te krom voor woorden? Ik denk eerlijk gezegd dat ze deze fouten/vergissingen bewust maken. Stel je voor 20 mensen zien deze actie nemen. 1 of 2 die nemen deze. Hebben zij weer een paar contracten binnen! Al had ik mijn contract thuis gestuurd gekregen met de juiste kosten. Had ik het nog ongedaan kunnen maken binnen 14 dagen. Maar dat gaf het systeem niet aan op de site of contract. Ze hadden mij ook nooit zo een hoge krediet kunnen geven volgens het BKR. €57,50 kan echt absoluut niet.


Oplossing die jij hebt uitgedacht is een hele goede, jij gaat iets aan met eennpartij, niet zijnde KPN, en gaat die partij omzeilen om niet te gaan betalen.

Ik weet nu de uitkomst al, je krijgt eerst herinderingen, dan aanmaningen met extra kosten en als je daar niks mee doet word je afgesloten en nog een stap verder komt de incasso dienst met nog meer kosten om de hoek kijken, gevolg, negatieve BKR registratie die je achtervolgt, dus niks meer kunnen lenen, ook geen toestel op afbetaling.

Dit zul je toch niet willen, jij hebt een geschil met GSM web, dus je verliest het van KPN altijd.


Oplossing die jij hebt uitgedacht is een hele goede, jij gaat iets aan met eennpartij, niet zijnde KPN, en gaat die partij omzeilen om niet te gaan betalen.

Ik weet nu de uitkomst al, je krijgt eerst herinderingen, dan aanmaningen met extra kosten en als je daar niks mee doet word je afgesloten en nog een stap verder komt de incasso dienst met nog meer kosten om de hoek kijken, gevolg, negatieve BKR registratie die je achtervolgt, dus niks meer kunnen lenen, ook geen toestel op afbetaling.

Dit zul je toch niet willen, jij hebt een geschil met GSM web, dus je verliest het van KPN altijd.

Jij snapt het volgens mij niet. Ik omzeil niks. Ik betaal aan de hand van wat er in mijn contract staat. Niks meer en niks minder. Ik ga niet voor extra kosten betalen die nergens stond aangegeven toen ik ermee akkoord ging.


Wij snappen het juist wel @Omega2021 en begrijpen ook je ongenoegen.
Je richt je ongenoegen alleen op de verkeerde partij. Je hebt een conflict met GSMweb en niet KPN.
Met de nadruk op nog niet, maar als je je voornemen uitvoert en niet de volledige factuurkosten betaalt dan zal automatisch een traject beginnen van herinneringen, waarschuwingen, herinneringskosten, aanmaningen, afsluiting en ten slotte een opheffing van jouw nummer.