Skip to main content

Ik heb bij Belsimpel een mobiel abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Deze zou dan per 21 augustus in gaan. Want ik heb nog een abonnement lopen bij T-Mobile tot 20 augustus. Maar tot mijn verbazing is het contract in mei ingegaan wat dus niet de afspraak was. En is er ook al geld afgeschreven. Ik heb al telefonisch contact gehad met KPN. Daar werd gezegd fout ligt bij Belsimpel, en Belsimpel zegt fout ligt bij KPN.

Nu wil ik dat dit word opgelost en dat het contract gewoon op 21 augustus ingaat. En de nu betaalde factuur terug word gestoord. Want ik wil geen dubbele kosten.

 

U heeft zaken gedaan met Belsimpel.  Dat is dus uw aanspreekpunt.  


Ik heb Belsimpel aan de telefoon gehad vanavond en deze leggen de fout bij KPN neer. En moest dus weer contact opnemen met KPN. Ik heb abonnement met telefoon en nummerbehoud afgesloten bij Belsimpel. Ik kreeg telefoon met simkaart opgestuurd. Daarna kreeg ik melding nummerbehoud is nog niet mogelijk. Daarna melding nummerbehoud is gelukt en gaat per 22 augustus in. En heb nog een simkaart via KPN toegestuurd gekregen. Nu denk ik dat daar de fout mee is ingegaan. Ik zelf ben heel duidelijk geweest bij aanvraag abonnement. KPN en of Belsimpel hebben dit niet goed verwerkt. Waardoor ik nu met dubbele kosten zit. Wat natuurlijk niet de bedoeling is. 

Ben benieuwd hoe KPN en Belsimpel dit gaan oplossen.

 


Hallo @Marti19 wanneer heb je dit abonnement aangevraagd?
Als het lopende abonnement eindigt op 20-8-2022 kon je pas verlengen rond 23-4-2022 (dat is 120 dagen voor het einde). Eerder wordt nummerbehoud niet goedgekeurd. Als het toch doorgezet wordt, resulteert dat in een nieuw abonnement met een nieuw nummer. Mogelijk is dat gebeurd.


Hoi @Marti19 . Ik zie dat je 1-6 contact gehad hebt met een collega. Wat is daar uitgerold?