Skip to main content

Ik ben vanmorgen bij de Kpn winkel in Hilversum geweest en nu zie ik dat mijn contract niet op 28-08-2020 afloopt maar nu ineens in 2022.

Hoezo?

Goedemiddag @Berke139, welkom terug op het Forum! Ik zag jouw berichtje voorbij komen en dacht hier moet ik meteen even naar kijken. Het lijkt er dan op dat je in de KPN winkel iets hebt laten aanpassen waardoor het contract verlengd / vernieuwd is. Kan dat kloppen? Of heb je niks laten wijzigen in de winkel? Want dan moeten we zorgen dat het, indien ik gelijk heb, wordt teruggedraaid. 

Kan je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan kan ik even in de systemen kijken en hopelijk wat onduidelijkheid wegnemen voor je.


Reageren.

ik heb vandaag het abonnement van mijn vrouw 06*** verlengd maar niet dat van 06***.

Daarom zou ik niet mijn abonnement op of na 26 aug. 2020 niet kunnen verlengen incl.aanbieding iPhone SE.

Met vriendelijke groet,

H.Berkers

 

Admin: telefoonnummers verborgen i.v.m. privacy


Ik ben vandaag in de winkel van KPN te Hilversum geweest en het contract van mijn vrouw verlengt , maar nu zie ik dat mijn contract is verlengt van 28-08-2020 naar 2022.

 

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst


Reactie ingetrokken, @Berke139 had elders ook een topic geopend en daar is reeds door KPN op gereageerd.

 


Hi @Berke139, daar ben ik weer! Ik zie dat het nummer dat eindigt op 04 verlengd is op 30 juli. Het nummer dat eindigt op 12 is op 31 juli verlengd. Beide met de iPhone SE, in een andere kleur dat wel. Klopt dit, of niet? Je hebt namelijk 14 dagen om de verlenging terug te draaien. Enige nadeel is dan wel dat het ontvangen toestel dan ook retour moet.

Laat je weten of ik hier nog iets voor je in kan betekenen?


Hoi @Berke139, ik neem het even over van Susan. Heeft dit je vraag beantwoord?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!