Skip to main content

Goedemiddag,

 

In september is mijn nieuwe abonnement bij KPN ingegaan en zouden jullie er voor zorgen dat mijn contract bij Tele2 zou worden opgezegd. Dit is waarschijnlijk niet gebeurd omdat ik een factuur van Tele 2 heb ontvangen. Graag zsm mijn contract alsnog opzeggen en alle kosten die ik na september van Tele 2 ontvang wil ik zsm op mijn rekening zien. 

 

Erg vervelend, hoe dit nu weer gaat... 

Kijk even op de orderbevestiging of de overstapservice vermeldt staat. Zoniet dan moet je zelf opzeggen,  zoja dan is er iets fout gegaan en zal een moderator dit oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.


Hallo,

 

Bedankt voor de reactie. Het is mondeling een paar keer benoemd dat ik niets hoeft te doen en dat jullie het regelen, niet dus waardoor ik er zelf achteraan kan. Hoe kan ik de onterechte gemaakte kosten van Tele 2 op jullie verhalen? De eerste indrukken zijn alles behalve positief….

 

 


Ongetwijfeld heb je een orderbevestiging gehad. Dat doen ze niet voor niets. Dan kan je nakijken of alles juist is want er kan altijd iets mis gaan. Dus staat het er op of niet?


Hoi @HenryLap, welkom op het forum! Over wat voor abonnement gaat het precies? Je topic staat in de categorie ‘Mobiele abonnementen', bij een mobiel abonnement wordt het automatisch gestopt als het nummer meegenomen wordt van de huidige provider. Als het om een Thuis aansluiting gaat, moet het apart zijn aangegeven bij de aanvraag. In dat geval zal het zoals Joep al noemt specifiek benoemd worden in de bevestiging die je hebt gekregen. Kan je vertellen over wat voor abonnement het precies gaat, en wat er in de bevestiging wordt genoemd?