Skip to main content

Goedemorgen, 

Bij mij is hetzelfde aan de hand. Jullie zouden het abonnement van mijn zoon bij Lebara opzeggen, maar ik krijg nog steeds facturen van Lebara.

Ook werkt de nieuwe telefoon van mijn zoon nog steeds niet goed.

mvg Debbie van der Burgt

Hallo @Debbeloris, is er wel gekozen voor nummerbehoud bij de KPN aansluiting? Dat wil zeggen dat het nummer dat jouw zoon bij Lebara gebruikte overgezet wordt naar KPN. Op die manier wordt dan ook het abonnement bij Lebara stopgezet. 

Een andere manier voor het opzeggen van een mobiel abonnement door ons als nieuwe provider is er namelijk niet. 


Hij heeft zeker nog steeds hetzelfde nummer, dus iets gaat er niet goed


Zou je jouw forumprofiel dan eens willen invullen? Dan kan ik eens in onze systemen en administratie kijken wat er dan aan de hand is. Uit je post begrijp ik dat wij wel degelijk het nummer van Lebara hebben overgenomen? @Debbeloris 


Ik hoop dat ik zo voldoende ingevuld heb, het gaat niet over mijn eigen nummer, maar over het 2e gsm nummer, dat is van mijn zoon


Als ik naar het mobiele nummer van je zoon kijk, zie ik dat het nummer overgezet is op 30 juni 2022. Ik vermoed dat je nog een slotfactuur vanuit Lebara hebt ontvangen i.v.m. de opzegging. Voor meer toelichting raad ik je aan om contact op te nemen met Lebara.