Skip to main content
Beantwoord

Contract verlengd, maar nog geen bevestiging

• November 5, 2020
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb vanmiddag mijn contract verlengd met een nieuw toestel maar nog geen bevestiging gehad

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Berno1676 ,

De bevestiging duurt gemiddeld ongeveer 24 uur. De reden hiervoor dat er een aantal controles uitgevoerd worden. Denk bv een controle op de beschikbaarheid van het gewenste toestel en niet te vergeten de BKR-check. Er wordt dan gecontroleerd of een toestel-lening mogelijk is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 5, 2020

Hallo @Berno1676 ,

De bevestiging duurt gemiddeld ongeveer 24 uur. De reden hiervoor dat er een aantal controles uitgevoerd worden. Denk bv een controle op de beschikbaarheid van het gewenste toestel en niet te vergeten de BKR-check. Er wordt dan gecontroleerd of een toestel-lening mogelijk is. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 9, 2020

Nog steeds geen bevestiging

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Berno1676, welkom! Vreemd dat je nog geen bevestiging hebt gehad. Goed dat je aan de bel trekt. Je hebt de bestelling wel echt afgerond? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Welk toestel had je gekozen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2020

Heb mijn profiel bijgewerkt,Ik had gekozen voor de samsung A71 black

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2020

En jij ik heb mijn bestelling echt afgerond

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie inderdaad helemaal niets terug :-(. En dat baart me wel zorgen. Ik zou je toch adviseren om de bestelling opnieuw te plaatsen, want er lijkt echt iets mis te gaan. Excuses hiervoor!

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Ik ga wel gewoon naar de winkel hier in amersfoort

Â