Skip to main content

Hallo hallo, 

ik heb vrijdag mijn telefoon verlengd met toestel. Ik heb hier een sms en mail over gehad.  In mijn persoonlijke omgeving kan ik zie hoe ver het is. Nu blijft hij alleen sinds zaterdagavond tussen de 1 en 2 hangen. Nu is mijn vraag wanneer ik meer hierover hoor.  Ik zag wel dat het toestel pas vanaf begin december beschikbaar is. Heeft het hier misschien mee te maken? 
 

groet Ciska 

Allo allo @Ciisjee ,

KPN heeft wat tijd nodig voor wat controles. Bijvoorbeeld op jouw kredietwaardigheid. Ik verwacht dat je morgen (maandag) de bevestiging ontvangt. Als jouw gewenst toestel inderdaad niet direct leverbaar is, dan laat de levering uiteraard op zich wachten. Maar de bevestiging van het verlengen van jouw abonnement staat daar los van.    


Inmiddels al zoveel dagen verder. En nog steeds geen bericht!! 


Hi @Ciisjee, welkom op het forum. 

Als je de officiële bevestiging/contract hebt ontvangen is er niets aan de hand en heeft het te maken met de leverdatum van je toestel. Wat zie je precies als je inlogt om de status van je bestelling te volgen


@Alex_P ik heb in mijn mail de al een bevestiging gehad en de aankoop bon. Bijgevoegd zitten daar nog de voorwaardes, brochure etc. Als ik mij inlog op de status van bestelling staat bij vakje 1 een ✔️en dan staat hij tussen de de 1 en 2 stil met een groen streepje. Ik heb er een foto van bijgevoegd 

 


@Alex_P @Noordzee 


Dit is gek. Nog even voor de zekerheid, heb jij hiervoor een nieuwe bestelling geplaatst of een verlenging ingevoerd voor het al bestaande KPN 06-nummer?


@Alex_P ik heb een verlening ingevoerd voor het bestaande 06 nummer 


Duidelijk, ik zal dit maandag even na moeten vragen. Ik zie de verlenging namelijk niet, dus ergens wordt deze tegengehouden.

Je hebt ook geen bericht gehad over een afwijzing? Dit komt soms voor door de Krediet/BKR check die uit wordt gevoerd bij een verlenging met toestel. 


@Alex_P nee geen bericht daarover gehad. Ik heb juist ook bewust gekozen om een hoop zelf bij te betalen zodat je niet de bkr erbij krijgt. 


@Alex_P nee geen bericht daarover gehad. Ik heb juist ook bewust gekozen om een hoop zelf bij te betalen zodat je niet de bkr erbij krijgt. 

Ik ben hier nog mee bezig, kom erop terug. 


@Ciisjee, het gaat hier toch om een achterstand van een mobiele abonnement. Daarom is je aanvraag niet doorgegaan. Je kunt nu bellen met onze klantenservice, 0800 0402, om dit op te lossen.