Skip to main content

hoe dan ik ben altijd bij telfort geweest word nu opgeslokt door kpn zie ik tot mijn verbazing dat mijn contract met een datum van 23 okt 2021 word verlengt ben ik het niet mee eens had een jaar bij telfort en daarna kon ik gewoon overstappen zonder problemen nu gaat kpn me aan hun binden voor een jaar mag dat zomaar 

 

Nee, natuurlijk mag dat niet.

Ben je zelf een nieuw contract aangegaan of heeft KPN je over gezet?


kpn heeft me overgezet   ik heb er niet om gevraagd dat telfort veranderd in kpn 

 


Dan mag de einddatum van jouw contract niet gewijzigd worden.

Ik hoop dat er op korte termijn een medwerker van KPN zal reageren om dit recht te zetten.


@telfort gebruiker Welkom op het forum. 

Ik ben benieuwd waar je ziet dat je contract verlengd is, en ik controleer graag voor je hoe dit zit! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 


Nou da's mooi moet ik allerlei dingen doen om mijn recht te gaan halen stuur morgen een mail naar het programma radar want ik zal vast niet de enige klant van Telfort zijn die dit overkomt  


Nou da's mooi moet ik allerlei dingen doen om mijn recht te gaan halen stuur morgen een mail naar het programma radar want ik zal vast niet de enige klant van Telfort zijn die dit overkomt  

Rutger mag vanwege de AVG niet zomaar in jouw abonnement kijken en door jouw forum profiel aan te vullen geef je daar toestemming voor.

Hij probeert je dus echt te helpen maar dat lijk je niet helemaal op te pikken.

Als ik je mag adviseren, vul dan jouw forum profiel aan zodat Rutger voor je aan de slag kan.


Dankjewel @wjb! 

@telfort gebruiker Wat wjb zegt is inderdaad het geval, ik wil je graag helpen alleen heb ik daarvoor wel je gegevens nodig. En wettelijk gezien heb ik daarvoor je toestemming nodig.

De gegevens die je invult in je forumprofiel zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dus als jij je gegevens in zou willen vullen dan controleer ik graag hoe de situatie is en wat ik voor je kan doen. 


@telfort gebruiker Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!