Ik ben ingelogd op “Mijn KPN”, zie wel de contractduur maar niet de volledige overenkomst.
Ik heb op zoek naar het contract van mijn vorige Samsung S8 (Dus het abonnement voor mijn huidig abonnement) Dit moet de verzekering hebben om een schadekwestie af te handelen.
De contracten kan ik als document niet terugvinden.
Graag hoor ik van jullie.
Beste antwoord door Maja van KPN
Hi @Elper, ik kijk graag voor je of ik hem naar je kan verzenden!
Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, én de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dit kan in het opmerkingenveld onderaan
Hi @Elper, ik kijk graag voor je of ik hem naar je kan verzenden!
Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, én de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dit kan in het opmerkingenveld onderaan
Ik zie nu wel een aantal gegevens, waardoor dank @Elper Zou je ook nog het mobiele nummer waar het om gaat, én de laatste 3 cijfers van je IBAN willen noteren en hier even een berichtje achter willen laten als je dat hebt gedaan? Dan weet ik direct dat je wat in hebt gevuld
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.