Skip to main content

Onlangs ben ik van een Ziggo gebied verhuisd naar een gebied waar ook (gelukkig) KPN glasvezel beschikbaar is. Ik heb dan ook meteen een 1Gbit Internet/TV abonnement afsloten bij KPN.

 

Via Belsimpel heb ik ook een nieuwe telefoon aangeschaft en mijn T-Mobile abonnement over laten zetten naar KPN. Ik heb digitaal een contract ondertekend (PDF uiteraard nog in bezit) met een bedrag van €25 per maand erop (voorwaarde is dat ik dan wel een internet/TV abonnement bij KPN moet hebben).

 

Nu is mijn nummer eerder deze week overgezet naar KPN, maar in het KPN portaal zie ik een factuurbedrag van €32,50 per maand. Dat is fors meer dan waar ik voor getekend heb.

 

Ik zou dit heel graag alsnog opgelost willen zien.

Hallo @wjjkpn 

Het verschil van €7,50 lijkt op de Hussel korting die je krijgt als je KPN Mobiel (Unlimited data) combineert met Internet Thuis. Staat er geen “Korting op Mobiel” op de factuur? Dan is deze korting mogelijk nog niet geactiveerd. Check dan je voordelen op de volgende pagina op de KPN website en meld je zo nodig alsnog aan.

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm


Hallo RBxx,

 

Er staat het volgende:

Onbeperkt minuten/sms + Onbeperkt GB - 2 jaar - Hussel
Mobiel Korting (24 maanden)
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms
Onbeperkt MB 5G in NL
Maandelijkse abonnementskosten: € 25,00

 

De genoemde pagina heb ik eerder al geprobeerd, maar dan krijg ik telkens de volgende melding:

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

Er wordt dan een verwijzing gemaakt naar “bekijk hier uw voordelen": Log in met je KPN ID, ga naar Producten en klik op Bekijk hier uw voordelen.

 

Deze hele term zie ik niet als ik bij “Producten” kijk onder mijn KPN account (ik zie enkel “Mobiel”, “Thuis” en “Product Toevoegen”).

 

 

 

 

 


Dan klopt daar nog iets niet met de voordelen. Bij mij ziet dat scherm er zo uit. De door mij rood omrande optie ontbreekt bij jou.

Bel morgen met KPN klantenservice op 0800-0402, dan kunnen die achter de schermen kijken. Het kan ook zijn dat je te snel bent en dat het iets langer duurt….


@RBxx Ai, dan gaat daar inderdaad iets mis ja. Ik zal dan morgen even telefonisch contact opnemen met de klantenservice inderdaad. Ik dacht al dat ik en mijn CTRL+F kunsten stekelblind aan het worden waren :)


Het probleem is verholpen na telefonisch contact met de klantenservice.