Skip to main content

hoi “hulp”,

 

ondertussen probeer ik een aantal dagen om mijn mobiele contractovername rond te krijgen

ik heb alle formulieren en desbetreffende documenten ingevuld en ge-upload maar krijg constant de foutmelding dat er een probleem/storing is en dat ik het op een ander moment opnieuw moet proberen.

dit heb ik dus een aantal keren geprobeerd zonder resultaat.

dit heb ik zowel op mijn mobiel als op mijn pc.

dank alvast voor de terugkoppeling

 

gr Rob

hier ter verduidelijking de foutmelding welke ik krijg

 

gr Rob


Hoi, "NIET" hulp,

 

Dank voor de op geen enkele wijze ook maar enige terugkoppeling, en dan bedoel ik hier in het forum en op de chat. 

Ja ik weet het ,nu ben ik wederom een zeikerd.

Iets van bv, we zijn er mee bezig of heeft u dit of dat geprobeerd of dit is niet de juiste plek om die vraag te stellen,  helemaal NIKS.

 

Verkopen is een ding maar ondersteuning is ook niet geheel onbelangrijk. 

 

Dank voor een luisterend oor .

 

M.vr.gr Rob  gr Rob 


Hi “@Robangelique”, welkom op het forum. Vanwege drukte is onze reactietijd op dit moment langer, excuses daarvoor. Als er direct contact nodig is, is het wellicht handiger om even te bellen/chatten.

Maar nu dus de belangrijke vraag; is het inmiddels wel gelukt, of zie je nog steeds deze foutmelding? Als het nog steeds niet lukt, ga ik er natuurlijk achteraan.


Is de contractovername gelukt @Robangelique? Als ik nog wat voor je kan betekenen dan ben je natuurlijk welkom hier.


Hoi Paul, 

 

Ondertussen is de contractovername bijna rond , Ik hoop dat het vandaag rond komt. 

Het probleem was dat er een ander en overname met toestel krediet ipv zonder krediet gekozen had moeten worden. 

Dit heb ik  na telefonisch contact met de klantenservice te horen gekregen.🤔

Op zich werd het toen  eren duidelijk verhaal.

Mijn probleem was dat ik een storingsmelding kreeg, en dan niet ga denken aan een ander probleem. 

 

Toch dank voor de terugkoppeling. 

 

Gr Rob 


Nee, dat snap ik dan wel inderdaad. Bedankt dat je het nog even laat weten in ieder geval!