Skip to main content

Momenteel heb ik steeds geen mobiel jnyernet bereik. Geeft aan dat ik geen bereik heb en mijn WiFi of mobiel internet moet checken. Dit de laatste weken dagelijks. Wat kan ik nu nog doen?? 

Werkt je wifi-verbinding nog steeds niet, dan kun je de netwerkinstellingen herstellen door binnen de instellingen van je apparaat te gaan naar Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Hierdoor worden zowel je bluetooth- als wifi-instellingen hersteld.


Mijn WiFi verbinding is oké. Het gaat om mijn mobiele internet. 


Hoi @Chrisris, welkom op ons forum! Hier kun je ook een stappenplan vinden voor als internet niet werkt op je telefoon: Geen of beperkt internet op je telefoon?.

Ik heb meteen nog een paar vervolgvragen. Werkt bellen en sms'en wel gewoon goed?
Heb je nog wel data in je bundel?
Ben je momenteel ook in Nederlands of elders?


Hoi,

Bedankt voor de reactie!

Bellen en Sms'en werkt overal gewoon helemaal goed. Ik heb het nagekeken en zeker nog data. Dit is ook al een paar weken (in verschillende maanden) 

Ik ben gewoon in Nederland en in de omgeving. Mijn internet heeft het hier altijd goed gedaan. Dit is sinds de laatste tijd.  


Hoi @Chrisris .

Ik zou je willen vragen om te controleren op toestelhulp of de instellingen, APN goed staat ingesteld..

APN.... Zie handmatig instellen internet. (Toestelhulp)

Voorbeeld


Hoi @Chrisris .

Ik zou je willen vragen om te controleren op toestelhulp of de instellingen, APN goed staat ingesteld..

APN.... Zie handmatig instellen internet. (Toestelhulp)

Voorbeeld

 

@Chrisris  heb je de stappen die Friesian hierboven noemt ook al doorlopen? Je kunt ook altijd even met je toestel langs een winkel als dat makkelijker is.


Zeker gedaan. Zal idd even langs een winkel. Want wordt wel steeds vaker en langer 😞 😞