Skip to main content

Ik vind het goed dat kpn na dat de bundel op is nog kan internetten alleen minder snel, alleen hij laad niks gewoon internet doet die al nauwelijks, kan ik dit zelf versnellen? of moet ik het er maar mee doen ;)

Hoi @DylanGG ,

Helaas is de snelheid met een lege bundel niet te versnellen


Ik kan er weinig tot geen berichten meer versturen, waarom is die tot zo langzaam gezet ik dacht eerst dat. Unlimited data altijd goed blijft doen.

 


Dat klopt @DylanGG , als in de EU de 25GB of de extra bundels op zijn dan verlaagt KPN je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid. Dat is inderdaad heel weinig 😫, alleen bedoeld voor basale zaken.


Hallo @DylanGG KPN had ook kunnen kiezen voor bijvoorbeeld €1 per MB, maar KPN heeft gekozen voor het in standhouden van internet via een lage snelheid voor de meest basale functies zoals SMS'en en mailen.

Wil je weer de volle snelheid zul je je data aan moeten vullen.

 


Klopt heb ik ook gedaan weet niet of hef nu 2,99 per 1GB is of 7,- aangezien ik het al zon 20x gekocht heb. Vind het wel raar dat ze het verlagen en dat ik bijna niks kan doen ermee


Klopt heb ik ook gedaan weet niet of hef nu 2,99 per 1GB is of 7,- aangezien ik het al zon 20x gekocht heb. Vind het wel raar dat ze het verlagen en dat ik bijna niks kan doen ermee

Hallo @DylanGG staat gewoon in de voorwaarden.

 


Ook te vinden in de MijnKPN app , waar je het kan bestellen. 

 


@RBxx Weet ik al te vaak gedaan :p


@RBxx Weet ik al te vaak gedaan :p

Hallo @DylanGG nou blijkbaar niet, want in een eerdere reactie vroeg je je af of de bundel nu 7 euro of 2,99 euro kost en daarom geeft @RBxx keurig een reactie.

 


@JanD Ik stuur elke keer EU1000 AAN. dus is volgensmij gewoon 3,- voor 1GB


@DylanGG heb je met de reacties in dit topic antwoord op je vraag? 

Verder wil ik je aanraden te kijken waar het datagebruik vandaan komt. Of je apps bijvoorbeeld alleen mogen updaten als je verbinding met wifi hebt. Of dat je in apps als Youtube de beeldkwaliteit niet op HD hebt staan. Dat kan al snel een verschil maken. 

Als je een Hussel abonnement hebt kan je ook je abonnement per maand naar boven of beneden bijstellen. Je moet dan wel wachten tot de volgende maand voordat je bundel van start gaat.Â