Skip to main content

Beste,

ik heb een 097 nummer gehaald voor usb modem LTE 4G.

Ik heb geprobeerd het te activeren maar lukt niet. Ook in mijn telefoon lukt het niet.

Modem (telefoon maakt verbinding met modem) wordt herkent maar geen internet.

Kpn data simkaart is vorige week voor 25 euro gekocht om te kunnen internetten.

Helaas nog geen succes.

hoop een gunstig antwoord te krijgen.

 

Groet

Hesdey27

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @Hesdey27, welkom op ons forum! 
Krijg je ook een foutcode bij het activeren? 
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Dag Thomas,

dank voor je mail. Bij het aanmelden van mijn 097 nummer via MijnKPN krijg ik de foutmelding:

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak. Dat krijg ik al dagen.

Verder gaat het niet om een abonnement maar een prepaidkaart.

Groeten,

Hesdey Nelom


Dat is gek, wij verkopen geen internet-only prepaid kaarten, ik kijk graag even met je mee! 
Kun je het 097 nummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Nummer is toegevoegd aan profiel


Bedankt voor het nummer @Hesdey27, ik weet niet precies waar je deze simkaart aangeschaft hebt maar dit is de simkaart uit een noodpakket. Deze kun je helaas niet meer gebruiken.

De enige internet-only abonnementen die we hebben kun je hier vinden: Mobiel internet of je kunt een regulier prepaid nummer aanschaffen maar dat is per MB een stuk duurder. 


Beste Thomas,

dank weer voor jou snelle reactie. Als ik jou bericht zo lees krijg ik het idee dat ik opgelicht bent door de verkoper op de Beverwijk markt. Dat is dan jammer. Dus ik kan niks met die simkaart ?

097 nummers zijn alleen abonnementen ? begrijp ik het goed dat mijn simkaart uit een noodpakket is gehaald. Hoe moet ik dat zien? De verkoper wil ik hiermee confronteren.

 

Nogmaals dank

Groeten

Hesdey27


Dat vermoed ik inderdaad ook.
Helaas kun je inderdaad verder niks met deze simkaart, 097 nummers zijn alleen bij de internet-only abonnementen die ik in mijn vorige bericht noemde.
De simkaart is inderdaad afkomstig van een noodpakket of direct-online pakket. Deze sturen we naar klanten die een langere tijd geen internet hebben bij een lang lopende storing of verhuizing die niet helemaal goed loopt.
De bedoeling is dat deze simkaarten weer retour naar ons komen als de storing opgelost is maar zoals je hebt gemerkt gebeurt dat helaas niet altijd maar deze simkaarten worden wel altijd gedeactiveerd.


Kan het zijn dat er op de simkaart nog een pincode staat? Zoja eerst in een ander toestel stoppen en het vragen om een pincode uitzetten. Daarna in het usb 4G modem en kijken of het dan wel werkt.