Skip to main content

Goedenavond KPN.

 

Ik ben nu in Belgie maar mijn 25GB data is op voor Europa, nu heb ik al zon bijna 60,- uitgeven aan hele tijd 1GB voor 2,99. Omdat het 4G anders te langzaam is….

Is het mogelijk om meteen een grote hoeveelheid te kopen? Of iets anders?

Ik zit hier nog ongeveer 2 weken ivm oefening militair.

 

Ik hoor het wel!

Groetjes, Dylan

Hallo @DylanGG ,

Een grote hoeveelheid GB's kopen is niet mogelijk. 

Mogelijk heb je nog een huisgenoot in Nederland die GB' s met je wil delen? 

  • Het aantal GB’s dat je kunt delen met je huishouden, is een tijd terug verhoogd van 25 GB naar 50 GB.

 


Nee @DylanGG , als de 25GB op zijn, dan kun je maximaal 1 GB per keer activeren voor 2,99.

Hoe valt jouw factuurperiode? Als de nieuwe periode gunstig valt heb je weer 25GB beschikbaar.


meestal rond de 20e dus 20/21/24 etc. dan betaal ik mijn factuur.

 

Wat is trouwens bij het factuur de 

Overige kosten

 

Groetjes

 

@RBxx @Noordzee 


Nee @DylanGG , als de 25GB op zijn, dan kun je maximaal 1 GB per keer activeren voor 2,99.

 

@RBxx  Is dat zo? Je kunt toch steeds weer een nieuwe bundel van 1GB kopen? O, er staat nu per keer achter…..

Wat is trouwens bij het factuur de 

Overige kosten

 

 

@DylanGG  Dat kunnen kosten buiten de bundel zijn. BV bellen naar een betaald nummer. 


Oke dat is wel raar want sommige overige kosten heb ik een factuur van 100,- @Noordzee 


Online aankopen heet het. @Noordzee 


Hoi @DylanGG , sorry voor het slechte nieuws. De nieuwe periode komt dan helaas te laat lijkt het.

meestal rond de 20e dus 20/21/24 etc. dan betaal ik mijn factuur.

 

Ook de suggestie van @Noordzee gaat niet lukken

Mogelijk heb je nog een huisgenoot in Nederland die GB' s met je wil delen? 

Heb je een Unlimited abonnement? Dan kun je geen MB's ontvangen.
bron: MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt? | Kennisbank


Oke bedankt voor de informatie @RBxx 


25 GB in 2 weken?????

Uren per dag tv gekeken op hoge kwaliteit? 

De KPN ITV app heb ik voor 4G op lage kwaliteit staan.

Ik vrees dat je het er de komende weken mee zult moeten doen. Enige mogelijkheid is de 1 GB bundel. En als ik http://kpn.com/buitenland bekijk kost die geen 2,99 maar 7,99…

Hopelijk kun je zo veel mogelijk wifi gebruiken. Met 4G gaat het prijzig worden. 

Dual-sim mogelijk in je telefoon? Dan misschien een Belgisch prepaid kaartje erbij?


Hallo,

 

Ik kreeg net een SMS van KPN met:

Beste klant, vandaag start uw nieuwe factuurmaand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op de MijnKPN app. Groet, KPN

 

Betekent dit dat ik nieuwe MB/GB heb?


Hallo @DylanGG , dat klopt, dat wordt per factuurdatum opnieuw ingesteld, je oude tegoed vervalt en je nieuwe tegoed wordt bijgeschreven, vroeger was dat altijd per de 1e van de maand, maar KPN gaat er steeds meer toe over om dat met de ingangsdatum van het abo in te laten gaan.

 


Oke, wanr ik ben nu in het buitenland dus zou nu dan weer 25Gb moeten hebben volgensmij.


Dat is mooi @DylanGG , dan kom je met wat planning de komende 2 weken door zonder extra kosten.

Check je bundel in de MijnKPN app, daar kan je het verbruik in de gaten houden.

 


@RBxx Yes dat word weinig youtube en netflix ;)


@RBxx Ik zie geen bundel staan, ofja niet hoeveel data ik nog heb. Waar zie ik dat in de app?

 

Groetjes,


Heeft u een unlimited abonnement? Zo ja, dan is het inderdaad niet zichtbaar. 


Dat kan je in de MijnKPN app wel bekijken @DylanGG 

Kies "meer opties bekijken" en dan "al mijn bundels"

Deze optie is beschikbaar sinds Update 02-12-2021: Bekijk het verbruik van je daglimiet en EU bundel bij Unlimited abonnementen.


Er staat nu 15gb gebruikt van de 42,5GB mer een groene balk, als die op 42,5GB zit is die dan op? Want ik kreeg vandaag bericht dat mijn nieuwe factuurmaand is gestart.

 


Dat is vreemd @DylanGG . Een unlimited abo heeft max. 25GB beschikbaar in de EU. Bij mij ziet het er zo uit. Laat jouw plaatje eens zien, poets wel jouw 06 weg.

 


Ik heb hem net geupdate helemaal nu is die ook veel hoger.

 


Dat sms’je is verwarrend @DylanGG , dat lijkt me dan een foutje.

Aan de eerste regel te zien loopt jouw abonnement periode nog 10 dagen. Voor de rest zie ik een hoop 1GB bundels en samen komt dat op 42 GB. De bundels zijn nog ‘geldig’ maar zo te zien (bijna) helemaal verbruikt.


Start die na de 10 dagen weer opnieuw met GB tellen? @RBxx 


@DylanGG Volgens dit overzicht in MijnKPN loopt de huidige periode nog 10 dagen. Dan begint een nieuwe periode met 25GB in de EU en de verbruikteller op 0.