Skip to main content

Als oud Telfort klant is mijn mobiele abonnement overgezet naar KPN. Ik had bij Telfort combivoordeel in de vorm van o.a. data verdubbelaar. Ik heb destijds netjes een mail ontvangen waarin vermeld stond dat het abonnement met het daarbij horende combivoordeel ongewijzigd blijft. 

Nu heb ik onlangs 3 mobiele abonnementen (vrouw + 2 zoons) afgesloten bij KPN, om zo gebruik te kunnen maken van de voordelen die daarbij horen. Sindsdien ben ik mijn data verdubbelaar kwijt. Ik heb hierover al gebeld en ik werd in het gelijk gesteld; de data verdubbelaar zou weer aangezet worden. Dit is echter tot op heden nog steeds niet gebeurt en ik zit nu al 2 maanden zonder verdubbelaar.  Het lijkt wel of ik gestraft wordt voor het afsluiten van meerdere abonnementen.

Waarom wordt mijn data-bundel niet verdubbeld?   

Hallo @Kevin_Ti , als je aan jouw Telfort mobiele abo na de automatische omzetting naar KPN niets gewijzigd hebt zou je nog gewoon de dubbele data moeten krijgen.

Je houdt je recht op dubbele data als je je nog aan de voorwaarden voldoet.

 


@JanD Zo te lezen heeft hij zelf verlengd of wat gewijzigd en daar zit denk het dingetje van verliezen van dubbele data.

Had hij niks gedaan dan was er niks gewijzigd en had hij dubbele data behouden vermoed ik.

Door over te stappen en dus iets te wijzigen ga je naar het hussel toe en die heeft geen verdubbelaar meer.

 


Hoi @Kevin_Ti en welkom op het forum! Als je aan je eigen abonnement niks gewijzigd hebt en thuis nog diensten hebt van Telfort zou het combivoordeel niet moeten verdwijnen. Heb je thuis nog internetdiensten van Telfort? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kan ik zien hoe het zit met je abonnement.


Goedemiddag,

@JanD en @Roos79 ik heb dus verder iets aan mijn abonnement gewijzigd, enige wat ik gedaan heb is 3 nieuwe mobiele contracten afgesloten bij KPN.

@Sanne_M  Ik heb de gegevens die je vraagt aangevuld in mijn forumprofiel. Ik hoor graag van je.

 


hallo @Kevin_Ti , heb je dus 3 mobiele KPN abo's afgesloten en je hebt aan jouw mobiele TFT-abo niets gewijzigd, interpreteer ik dat goed, dus totaal 4 mobiele abo's waarvan 1 TFT-abo, dat van jou?

Dan mag er aan dat TFT abo niets veranderd zijn. Het TFT abo houdt dubbele data en de 3 KPN abo's kunnen MB's delen, mits op 1 huisadres.

 


@Kevin_Ti Bedankt! Ik zie Combivoordeel voor het laatst terug op de factuur van 15 juni, sinds die factuur ergens staat het uit.  Heb je nog wel vaste diensten van Telfort thuis? Zo ja, wat als je je dan opnieuw aanmeldt voor de voordelen? Wordt het dan wel weer goed geactiveerd, of pakt hij het Combivoordeel dan ook niet mee? 


@Sanne_M ik heb nog steeds vaste diensten van Telfort. Ik zal me opnieuw aanmelden voor combivoordeel, ik hoop dat dit werkt.


Trek gerust aan de bel als dit niet het gewenste resultaat geeft! 


Reageer