Skip to main content

Ik las in de media dat het aantal gigabytes ook voor bestaande abonnees  worden verhoogd voor in mijn geval van 10 naar 15GB.

Waarom is dat mij nog niet en sta ik nog op 10GB?

Wat mij ook opviel dat er voor bestaande klanten bij verlenging maar weinig voordeel aanzit dan voor nieuwe klanten.

 

Lang leve de trouwe klant van KPN

Die verhoging is alleen voor nieuwe abonnementen. Niet voor bestaande. 

Wat betreft mobiele abonnementen kunnen bestaande klanten volgens mij tegen dezelfde voorwaarden en prijs verlengen als dat nieuwe klanten een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Dacht ik. Is dat niet zo? Er bestaat geen welkomstkorting ofzo voor nieuwe klanten volgens mij 🤔


Nick83

In 2017 kon het wel allemaal met bestaande abonnementen (trouwe klanten)

Nu schermt Kpn dat we ons aan het contract moeten houden wat we zijn aangegaan.

 

Lang leve de vaste klant 2017 

https://www.iculture.nl/nieuws/kpn-verhoogde-databundels-abonnementen/


Nick83

Ik snap Kpn dat ze met aanbiedingen komen voor nieuwe klanten.

Maar bestaande klanten die willen verlengen om die te houden is net zo belangrijk en misschien nog belangrijker dan nieuwe klanten die elke keer hoppen van de ene naar de andere provider.


Bestaande klanten krijgen als ze verlengen uiteraard wel die extra GB's. Dus bij verlengen word 10 GB wel 15 GB. 


Hi @Andreass!

@Nick83 geeft eigenlijk al het juiste antwoord. Omdat we onze propositie zo goed mogelijk aan willen laten sluiten bij de wensen van de klant, passen wij deze af en toe aan. De nieuwe proposities gelden dan in principe alleen bij klanten die een nieuw abonnement afsluiten of klanten die hun abonnement verlengen. In sommige gevallen kunnen ook bestaande klanten met een lopend contract hier gebruik van maken, maar dat is ook heel afhankelijk van de wijzigingen die we toepassen. 

In Mijn KPN kun je zelf zien of het voor jou al mogelijk is om jouw abonnement te verlengen. In dat geval kun je dus ook overgaan naar de nieuwe propositie met 15 GB. Het aanbod voor verlengende klanten is precies hetzelfde als het aanbod voor nieuwe klanten. Mocht je nog binnen je contract zitten maar kom je toch data tekort? Dan kun je in Mijn KPN ook jouw bundel verhogen. 


Reageer