Skip to main content
Beantwoord

Data via 4G gebruiken in Egypte zonder torenhoge rekening

• April 21, 2022
  • 2 reacties
  • 8454 keer bekeken

TimTijssen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik ga deze zomervakantie op vakantie naar Egypte maar ik vroeg me dus af hoe kan ik daar 4g krijgen zonder dat ik kapitalen betaal aan internet kosten

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @TimTijssen, welkom! Je kunt, als je het linkje van Ernst-Jan gebruikt, zien dat je gebruik kunt maken van de ‘Overige landen buiten EU’ bundel. Voor 54,99 euro kan je dan van 100 MB gebruik maken. Nu is ‘kapitalen’ natuurlijk een subjectief begrip, maar (hoewel het stukken goedkoper is dan 2.50 euro per MB zonder bundel) het is wat mij betreft nog steeds veel geld. Ik zou dus, naast het kopen van de bundel, ook kijken naar beschikbare wifi, van bijvoorbeeld het hotel/resort/b&b waar je zit. Fijne vakantie alvast!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • April 21, 2022

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 23, 2022

Ha @TimTijssen, welkom! Je kunt, als je het linkje van Ernst-Jan gebruikt, zien dat je gebruik kunt maken van de ‘Overige landen buiten EU’ bundel. Voor 54,99 euro kan je dan van 100 MB gebruik maken. Nu is ‘kapitalen’ natuurlijk een subjectief begrip, maar (hoewel het stukken goedkoper is dan 2.50 euro per MB zonder bundel) het is wat mij betreft nog steeds veel geld. Ik zou dus, naast het kopen van de bundel, ook kijken naar beschikbare wifi, van bijvoorbeeld het hotel/resort/b&b waar je zit. Fijne vakantie alvast!