Skip to main content

Ik heb een buiten Europa bundel gekocht.  Maar mijn mobiele dat doet niet. Alle stappen voo de probleemoplossend doorlopen. Wisselen van provider. Roaming aanzetten. Instellingen aanpassen etc. Ik las een post waarbij iemand bij van kpn een rest doet. Dat zou misschien bij mij ook kunnen werken. Graag hulp

 

Hallo @Rene siamees, welkom op het forum! Dat is natuurlijk niet praktisch en ik help je daar graag verder bij. Kun je aangeven in welk land je precies bent? Heb je los van het handmatig selecteren van een netwerk ook het toestel al een keer herstart? Ik ben ook nieuwsgierig of de aanschaf van de bundel per sms is bevestigd. Je kan trouwens hier alles vinden over het gebruik van je toestel in het buitenland wanneer je jouw land van bestemming invult. Zou je tenslotte jouw profiel verder kunnen aanvullen en mij hier een seintje geven wanneer dat gedaan is? Dan kijk ik even wat er aan bundels actief staat.


Dank voor je reactie. Ik ben in Israël en hiervoor in Egypte. In beide landen deed het het niet.ik heb mijn toestel verschillende keren herstart.Ik inderdaad ook een sms gekregen dat mijn bundel aanstaat. Ik heb de link hoe gebruik ik mijn toestel in het buitenland al eerder bekeken. Hoe moet ik mijn profiel aanvullen?


Inmiddels mijn profiel aangevuld

 


Hi @Rene siamees! Ik zie 2 bundels. Geactiveerd op 31 juli en 4 augustus. Beide bundels zijn op dit moment op. 

Wel valt me op dat je een relatief onvoordelige bundel aan hebt gezet. Een Supervoordeellanden buiten de eu bundel zou voordeliger zijn. Als je daarvoor kiest zijn je opties:

Supervoordeellanden buiten de EU 100, €9,99. Sms daarvoor “SUPER VOORDEEL 100 AAN” naar 1266. 
Supervoordeellanden buiten de EU 2000, €29,99. SMS daarvoor “SUPER VOORDEEL 2000 AAN” NAAR 1266.

Laat je hier weten of na het aanzetten van een van de bundels alles het weer doet?


Super goed het doet het! Dankjewel voor de goede hulp! Ik