Skip to main content

Goedemorgen,
Ik heb zojuist een databundel toegevoegd aan mijn mobiele abonnement. Deze gaat pas 05-10-2022 in. Bestaat er ook een mogelijkheid om deze meteen in te laten gaan ?
Met vriendelijke groet, Astrid.

Hallo @Astrid503  Wat heb je aangevraagd? Je hebt 2 opties.

  1. Een eenmalige extra databundel kan je op elk moment kopen via MijnKPN of sms. Die gaat dan direct in en is 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt.
  2. Als je elke maand te weinig data hebt, kan je ook ervoor kiezen om structueel je abonnement te verhogen. Dat kan je 1x per maand aanvragen, maar gaat pas in aan het begin van de volgende factuurperiode.

bron: Extra data of bundel kopen en aanzetten | KPN.com

Als 05-10-2022 het begin van jouw volgende factuurperiode is, dan lijkt het erop dat je voor optie 2 gekozen hebt.


Dag @Astrid503 en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat @RBxx je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en ik vermoed ook dat je er voor hebt gekozen om je abonnement te verhogen omdat je aangeeft dat het pas in zal gaan op 5 oktober. Helaas is het in zo'n geval niet mogelijk om dit eerder in te laten gaan. Wanneer je een extra databundel (van bijvoorbeeld 1 GB) aanvraagt, dan kun je daar wel per direct gebruik van maken. Hopelijk is het middels de informatie die hier is gedeeld voor jou nu duidelijk hoe de vork in de steel zit. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag.