Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Ik heb zowel een internet met TV als een mobiel abonnement, beide oorspronkelijk bij Telfort afgesloten.

Ik maak daarbij gebruik van de combikorting, die eruit bestaat dat ik korting krijg op mijn internetkosten. Bovendien was mijn databundel, oorpspronkelijk 5Gb, verdubbeld naar 10Gb.

Afgelopen maand liep ik ineens tegen een enorme beperking in mijn datagebruik op. Ik blijk nu nog maar 4Gb te hebben?? 

Wat is er aan de hand?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Gerben Bakker

Hoi @Macatar, welkom op ons forum!
Zoals je het beschrijft lijkt er iets met de korting niet goed te gaan.
Ik kijk graag even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag @Thomas 

Fijn dat je mee wil kijken. Ben wat verrast dat mijn profiel weer helemaal leeg is, heb alles eerder al eens helemaal ingevuld…?

Ik heb mijn profiel bijgewerkt in ieder geval.

Alvast dank voor je tijd en moeite!
Gerben


Bedankt voor je gegevens @Macatar, ik zie dat je een abonnement van 2GB hebt die verdubbeld wordt naar 4GB maar dit is ook altijd al zo geweest!

Het is wel zo dat je data we meeneemt naar de volgende maand dus zo kan het wel voorkomen dat je na een maand met weinig gebruik ineens een maand meer data hebt.


Dag @Thomas,

Dank voor het nazoeken. Ik ben er toch echt van overrtuigd dat ik maandenlang meer data heb gehad, maar ik weet dan ook niet hoe het zit. Nogmaals dank voor je hulp, ik ga me beraden op een ander abonnement. :)

Groet,
Gerben


Graag gedaan hoor! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!