Skip to main content

Hallo,

gister op de eerste dag van mijn bundel is mijn hele bundel er door heen. Terwijl ik alleen thuis was en gewoon WiFi had. Ook is het tussen 1:00 en 5:00 gegaan volgens de sms. Dat is heel raar, want ik lag gewoon te slapen. 
hoe kan dit. Het is echt heel raar! Was ook niemand die aan mijn telefoon kon komen. En data delen is ook niet gebeurt. 
 

mvg,

joyce

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

@Series opnemen Hoi Joyce, goed dat je bij twijfel navraag doet. Door drukte op het forum zijn we niet eerder bij je topic aangekomen. 

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Ik lees dat jouw bundel ineens heel snel gegaan is. Je kunt in MijnKPN wel je verbruik zien, maar niet waar je data aan verbruikt is. Dat heeft met privacyregels te maken. In jouw mobiele toestel kan je zien waar de data voor gebruikt is. Het klinkt of je toestel de wifi kwijt geweest is tijdens een update. Sommige telefoons hebben trouwens een optie in de wifi instellingen, waarbij ze de wifi eruit gooien als ze die verbinding als ‘niet goed genoeg’ bestempelen. Mogelijk heeft jouw telefoon dat ook gedaan.