Skip to main content

Ik kwam van Telfort naar KPN, mijn data tegoed bleef bij Telfort een maand over staan.

Bij KPN per maand. Ik verbruik in wintertijd bijna geen data maar in de zomer als ik met de camper onderweg ben wel en kom ik te kort.

Welke provider doet het zoals Telfort deed?

Als je zelf bent overgestapt naar een nieuw KPN contract geld de dat idd per maand, had je het oude Telfort abonement gehouden, dus niet verlengt kon je de data nog steeds 2 maanden meenemen zoals het was.

Ik weet geen provider waar je data nog kan meenemen, iedereen is overgestapt op maandelijks die ik weet.


Ik had ook een contract van Telfort en nu dus bij KPN door de overname. Ik heb geen contract getekend. Dus niet zelf over gestapt. Maar ik kwam er nu ook achter dat de over gebleven data niet wordt mee genomen. Ik heb nu dus ook geen belang meer bij KPN, ze zijn ook duurder dan anderen. Goede service!! Zelfs oude contracten zijn niet heilig bij KPN!


Ik heb mijn conclusies ook al wel getrokken


@stralorgo, welkom! Wij hebben alle Telfort abonnementen éen op één overgezet met de exacte prijzen, abonnementsinhoud en kortingen. Het is dus niet mogelijk dat er toch iets veranderd is als je dit niet aangevraagd hebt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 
 

@Gerrit R. mocht jij iets betwisten, vul dan ook gerust je profiel in. Ik kijk ook graag met jou mee natuurlijk. 


  • Marcia_  Inmiddels mijn profiel aangepast. Adres en telefoonnummer staan erin. Ik wacht je bericht af!


Fijn, bedankt! Ik zie dat jouw MB's netjes meegenomen worden. Over oktober heb je er nog iets meer dan 600 en over november nog allemaal. Het staat alleen niet meer gesplitst op MijnKPN, maar als het goed is, zou je alsnog moeten zien dat je er zo'n 2600 hebt. Kan je dat bevestigen? 


  • Marcia_  klopt inderdaad. Maar ik heb wel eens meer dan 5000MB gehad, maar dat waarschijnlijk in een periode dat ik heel weinig data buiten de deur gebruikte. Mijn hartelijk dank voor het uitzoeken.  Mvg P. Mulder


Dat denk ik dan ook! Geen enkel probleem 🙂.