Skip to main content

Ik heb per 1e van de maand mijn 20 GB nog niet ontvangen en was genoodzaakt om extra mb's te kopen. Tot nu toe nog niets ontvangen en mijn snelheid is daardoor verminderd

Het kan best zijn dat bij u bundel deze op een andere dag in gaat. Wat geeft mijnKPN aan?


Niets. Dat ik door mijn gb's ben. Dit weekend heb ik al mb's gekocht. Ik vind het raar want ik krijg altijd de 1e van de maand. Kon stuurt mij wel een bericht dat ik door mijn bundel ben en dat ik extra mb's kan kopen! 


Sinds kort een verlenging van je contract gehad?


Niets. 

Staat er ook niets onder?

"Nog 28 dagen geldig". Staat daar niets bij u?


Er stond nog vandaag geldig


Er stond nog vandaag geldig

Dan krijgt u morgen nieuwe data.


Hallo @Purple56 , heb je vandaag wel 20GB ontvangen voor de nieuwe maand?


Ja vandaag wel. Maar ik vind het toch nog raar dat ik €7,99 moest betalen voor extra mb's. Als ik 1 juli mijn 20 GB had gekregen hoefde ik niet die extra's MB te kopen. Gewoon zonde! 


Ja vandaag wel. Maar ik vind het toch nog raar dat ik €7,99 moest betalen voor extra mb's. Als ik 1 juli mijn 20 GB had gekregen hoefde ik niet die extra's MB te kopen. Gewoon zonde! 

Als het goed is heeft u gewoon de juiste data gekregen. Als u het uitrekent naar mb's per dag. Maar u heeft er denk ik op aan gestuurd dat het 1 juli op was.


Ja dat is vervelend @Purple56 .

De vraag is hierboven eerder gesteld, maar heb je recent jouw abonnement verlengd? Zo ja, dan was dat mss. de reden dat de start van de bundelperiode gewijzigd is.


Nee ik heb het niet recent verlengd. Dat is niet aan de orde. 


Ook niet e.o.a. wijziging? In data- of belbundel?

Abonnementen gaat wat de bundel betreft nml voortaan per startdatum (ooit) lopen. Niet meer per kalendermaand. Je zult dus voortaan per 4 juli met een nieuwe data- en belbundel beginnen.

Als je je gegevens invult in je profiel hier kan een moderator ff e.e.a. nakijken.


Ik heb voor zover m'n gegevens ingevuld. Ben nl. niet thuis. 


Nou, ook als je niet thuis bent weet je je adres en mobiele nummer wel. En het klantnummer mobiel is makkelijk te achterhalen via óf je bankafschrijvingen of via je MijnKPN app (facturen).

Modem type en tv ontvangers zijn voor nu niet van belang.


De gegevens zijn gedeeltelijk ingevuld wat nu van toepassing is 


Hallo @Purple56, de bundels van jouw abonnement lopen van elke 4de van de maand tot de 4de van de volgende maand. Ik zie ook dat je elke 4de maand een sms ontvangt dat je nieuwe maand in gaat. 


Oké, hartelijk dank voor de informatie.Â