Skip to main content

ik begrijp vandaag van de helpdesk dat het verhogen  van de data van de mobiele instap kaart bij KPN niet meer mogelijk is. (bijv ipv 1GB - €0 tijdelijk naar 20GB voor €15). Dat is wel héél erg jammer - ook omdat xs4all die 20Gb ook buiten NL in de EU aanhield. Klopt mijn lezing? En waarom is dit gedaan? 😎

*Admin: afgesplitst van originele topic

Ik hoor van de helpdesk van KPN dat de gratis simkaart - niet als voorheen - (tijdelijk) kan worden opgewaardeerd. Bijvoorbeeld van 1GB voor €0 naar 20GB voor €15 (20GB ook volledig in de EU). Klopt het dat deze voorziening bij de transitie is gesneuveld? Dat zou toch wel heel erg jammer zijn. En ook in tegenspraak met “ongewijzigd overgezet”.

Grt

Bensto

*Admin: dubbele topic samengevoegd


Hallo @bensto, welkom op het KPN Forum!

Bij de overgang naar de KPN techniek behoud je jouw XS4ALL voorwaarden. Je kunt jouw Mobiele Internet Instap dus gewoon verhogen. Maar! Houd er wel rekening mee dat je in de eerste maand van jouw abonnement geen veranderingen kunt doen. Dus de eerste maand kun je niet verhogen. Daarna zou het gewoon moeten kunnen. 


Dank @Denise_ voor dit bericht.  Svp doorgeven aan de helpdesk want van hen komt de boodschap dat (tijdelijk) opwaarderen niet meer mogelijk is. Ik ga het binnenkort weer proberen en we zullen zien.

Met vriendelijke groet

Bensto