Skip to main content

Hoi iedereen!

 

Ik heb dus een KPN Abo voor m'n mobiele telefoon, met Hussel 5GB en onbeperkt bellen/SMS.

 

Ik had dit abonnement afgesloten tijdens afgelopen EK, waarbij ik dus korting + 5GB extra zou krijgen, maar in de app staat enkel dat ik 5GB data heb maandelijks. Dit zou dus toch 10GB moeten zijn in de app?

 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

 

 

Groetjes

Hi @Jumpman_KB! Ik kon even spieken omdat je al wat gegevens hebt ingevuld in je profiel. Je nieuwe abonnement met bundel is op 30 september van start gegaan en loopt over 2 dagen af. Betekent dat je de eerste maand een halve maand betaald en dus ook een halve bundel krijgt. Ik zie netjes staan dat je 2x 5GB moet hebben. Deze halve maand is dat (toevallig en vooral verwarrend) 2x 2500MB op de MB nauwkeurig. Vandaar dat je 5GB totaal ziet. Ik begrijp dat dit verwarrend is. Als je nieuwe bundel over een paar dagen ingaat zie je 10GB staan in de app. :blush:

Ik ga ervan uit dat je hiermee geholpen bent, maar hoor het uiteraard graag als je nog met een vraag zit.  


Ik heb niets meer van je gehoord, dus neem aan dat je vraag beantwoord is. :blush:


Ik heb ook 2+2 GB afgesloten. Als ik bij abonnementsgegevens kijk, dan staat daar ook 2 GB.

En geen 4. Of 2+2. Maar ik krijg wel 4 GB data.

Niks aan de hand dus.


Het is inderdaad ondertussen opgelost!