Skip to main content

Ik had bestelling gedaan bij jullie en er stond geleverd binnen 24 uur nu kan ik pas voor zondag een afleverafspraak maken ik ben het toestel uiterlijk donderdag nodig.

Helaas kunnen er verschillende factoren zijn waardoor het leveren niet eerder kan. Anders annuleren (binnen de periode) en een los toestel kopen als dat nog kan. Helaas kan KPN dit proces niet versnellen.

 


Wat is de bezorgdienst van kpn


Is het een verlenging of een nieuw abbonement?

"De levering van een nieuw toestel doen wij niet zelf, maar dat laten wij door een bezorgingsdienst doen. Bij een verlenging gaat dit doorgaans via PostNL, maar bij een nieuw abonnement gaat dat via de koeriersdienst."


Een nieuw abbonement 


Wie is de koeriersdienst?


Het klinkt misschien heel lullig maar soms moeten we gewoon even geduld hebben. Ik heb een bestelling gedaan (met vele andere) maar wel als eerste bij een grote webwinkel en mijn product komt pas over een maand terwijl andere bestellingen na mij deze week al geleverd worden. Het gaat om het zelfde product. Ik kan boos worden of teleurgesteld zijn. Ik bekijk het positief. Nu zijn er andere die al eerder blij gebruik kunnen maken van een product. Natuurlijk snap ik wel een vorm van frustratie maar soms is het even niet anders. Besteed de tijd aan leuke zaken. :wink:

 


@Bezorging nieuw abbonement kpn welkom! Jammer om te lezen dat je je toestel nog niet hebt. Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Soms dan lukt het niet om binnen 24 uur te leveren. Nieuwe abonnementen worden via AMP bezorgd. Als zij pas de ruimte hebben om op zondag te leveren, dan kan ik daar helaas weinig aan veranderen 😞.