Skip to main content

Als ik op 10 juni mijn abonnement wijzig naar en abonnement met een grotere databundel, kan ik daar dan zeg op 15 juni gebruik van maken? Of gaat dat dan pas in per 1 juli?

 

Hallo @Harmabel ,

Die wijziging gaat dan pas in per 1 juli 2021. 

Dus voer die  wijziging in voor 1 juni 2021 en dan heb je per 1 juni 2021 een grotere databundel. 


Hoi @Harmabel

Goede vraag! Dat kan verschillen per abonnement. Bij nieuwe abonnementen vanaf 12-11-2020 geldt dat de factuurperiode ingaat op de datum van activatie. Bij oudere abonnementen geldt dat de factuurperiode ingaat per eerste van de maand. Een wijziging gaat altijd in op de eerste dag van de factuurperiode. Heb je dus een abonnement dat is ingegaan na 12-11-2020, dan gaat de wijziging in op de dag dat jouw nieuwe factuurperiode start. Dat kan de eerste van de maand zijn, maar ook (bijvoorbeeld) de 12e of 24e van de maand. Heb je een ouder abonnement, dan geldt ook dat de wijziging ingaat op de dag dat de nieuwe factuurperiode start, dit is echter altijd op de eerste van de maand.

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Heb je hier vragen over, laat het dan gerust weten! :blush: