Skip to main content

Op 3 november heb ik met KPN alle vragen doorlopen en een bevestigingsmail gekregen voor het vervangend toestel de iPhone 12. Echter sinds afgelopen vrijdag heb ik al 4 mails ontvangen met het verzoek contact op te nemen met KPN omdat ik niet bereikbaar ben en KPN in 1ste instantie een verkeerd nummer doorgegeven had 😞 Na ettelijke keren meer als 30 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik vandaag te horen dat ik weer alle stappen opnieuw moest doorlopen en dus weer 4 weken moet wachten, dus in totaal 8 weken. Dit vinden ze blijkbaar normaal bij KPN onder het mom zoeken naar een goede oplossing!!! Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen dus ik heb er een hard hoofd in. 

Wauw. Dit is wel heel bizar, @cll_simons .

Het laatste wat ik zie staan is dat de omruil met jou besproken is en er een omruil zou plaatsvinden.  

Ik begrijp dat jij een apart nummer hebt gekregen voor navraag (dus niet ons algemene service nummer)? Ik vrees dat als zij dit zo aangeven dat het dan niet anders is. Hoewel ik het natuurlijk wel ten zeerste betreur.Â