Skip to main content

Goedendag,

Ik heb vorige week een buiten EU bundel aangezet en deze is ook per SMS bevestigd, echter als ik nu in MijnKpn kijk zie ik dat er qua belminuten niks van die bundel afgegaan is maar ik zie wel mooi extra kosten buiten mijn bundel staan in mijn profiel. Ik ben hier natuurlijk helemaal niet blij mee, maar even kpn bellen vanuit het buitenland is ook niet makkelijk en als ik eenmaal een telefoonnummer gevonden heb mag ik 1 euro pm betalen. Zou dit op deze manier ook gewoon geregeld kunnen worden, dat mijn bundel gewoon werkt en dat de belminuten die ik verbuikt heb gewoon via die bundel gaan en die extra kosten dus gecrediteerd worden? Graag hoor ik van jullie.

 

Mvg,

Eva

Hoi @Eva-87, welkom bij ons op het forum. Waar ben je precies? Voor buiten de EU zijn 2 verschillende bundels mogelijk, de Voordeellanden-bundel en de Supervoordeellanden-bundel. Ze zijn in verschillende landen actief, ik weet niet waar je bent of welke bundel je geactiveerd hebt dus het is speculatie maar het zou kunnen dat het de verkeerde bundel is.

Op onze website kan je je land van bestemming invullen en word aangegeven welke bundel daar van toepassing is: Internetten, sms'en en bellen in het buitenland.

Ons bellen vanuit het buitenland kan ook, daarvoor hoef je geen speciale telefoonnummers op te zoeken. Je kunt +316-12001200 gebruiken vanuit het buitenland.Â