Skip to main content
Beantwoord

De factuur van mijn mobiele abonnement klopt niet

• August 31, 2022
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoi!

Ik heb idee dat het factuur van de mobiele abonnementen niet klopt. De bedragen die erop staan komen op geteld op een ander bedrag uit dan wat er staat, het bedrag is betaald is hoger. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @KyraPot 

Staat er misschien op pagina 2 van de factuur nog iets wat het hogere bedrag verklaart?

Plaats anders eens een afbeelding van die factuur, dan wel eerst je persoonlijke gegevens (zoals naam, adres, abonneenummer, telefoonnummer) even weghalen uit die afbeelding.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • August 31, 2022

Hallo @KyraPot 

Staat er misschien op pagina 2 van de factuur nog iets wat het hogere bedrag verklaart?

Plaats anders eens een afbeelding van die factuur, dan wel eerst je persoonlijke gegevens (zoals naam, adres, abonneenummer, telefoonnummer) even weghalen uit die afbeelding.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 4, 2022

Hi @KyraPot, welkom op het forum. 

Ik ben ook benieuwd naar hoe dit kan. 

Hallo @KyraPot 

Heb je wat GeSp aangeeft ook nagekeken? En heb je daar een verklaring gevonden voor het hogere bedrag?Â