Skip to main content

Bij iPhone 13 krijg je nu tijdelijk een HomePod mini cadeau. Je moet dit via een formulier apart regelen en invullen. Echter het formulier download zich leeg, ik kan dus niks invullen. Graag hoor ik op welke manier ik nu aan de HomePod mini kom?

 

groeten Nance 

Hoi @Nancy30 , ik zie het. Zo te zien een "foute” link. Die webpagina bestaat niet.

Ik heb het doorgegeven aan de KPN moderators. Hopelijk kunnen ze het snel melden bij website beheer en lost die het z.s.m. op. Registreren kan gelukkig nog t/m 31 augustus 2022.


Hoi @Nancy30 , ik zie het. Zo te zien een "foute” link. Die webpagina bestaat niet.

Ik heb het doorgegeven aan de KPN moderators. Hopelijk kunnen ze het snel melden bij website beheer en lost die het z.s.m. op. Registreren kan gelukkig nog t/m 31 augustus 2022.


bedankt voor je snelle reactie!, ik heb gelukkig nog een maand de tijd! 
 

gr Nancy 


Graag gedaan @Nancy30  en ik heb ook al terugkoppeling gehad. De KPN moderator geeft het door aan de juiste mensen.


Hallo @Nancy30 , ik zag dat de actie voor de HomePod bij een iPhone 13 liep tussen 4 en 31 juli, maar registratie blijft mogelijk tot 31 augustus 2022 zodra de foute link gerepareerd is. Houd deze link in de gaten: https://actie.kpn.com/homepodmini


Hoi @Nancy30 , de bovenstaande link doet het weer! Je kan nu registreren voor de HomePod !!


Hoi @Nancy30 , de bovenstaande link doet het weer! Je kan nu registreren voor de HomePod !!

Dankjewel! Zojuist ingevuld 


Hi @Nancy30, top dat het inmiddels is gelukt! Ik had gistermiddag al de terugkoppeling ontvangen dat ze er mee aan de slag zouden gaan, maar was zelf niet aan het werk dus kon je daar niet over berichten.

Bedankt @RBxx dat jij het ook even in de gaten hebt gehouden!

 


Graag gedaan @Maja_ 
Het viel me gisteren ook op dat de actie tot afgelopen zondag liep en dat daardoor de link naar de actiesite sowieso verdwenen was. Die link heb ik daarom hier nog toegevoegd.

Het probleem werd ook gemeld in dit topic, dat heb ik ook maar ‘afgehandeld’ 😊.


Bij iPhone 13 krijg je nu tijdelijk een HomePod mini cadeau. Je moet dit via een formulier apart regelen en invullen. Echter het formulier download zich leeg, ik kan dus niks invullen. Graag hoor ik op welke manier ik nu aan de HomePod mini kom?

 

groeten Nance 

Deze link doet het op dit moment niet meer. Kan dit doorgegeven worden? 


Wat gaat er precies fout @HeidiVeurink ? Krijg je een foutmelding? Hier werkt de link wel, alhoewel ik soms meer dan 10 seconden moet wachten voordat de pagina verschijnt.


Nu doet hij het weer. Gister kreeg ik lege formulieren


Ah ok, raar dat het gisteren weer mis leek te zijn 🤔 

Is het je nu dan ook gelukt om het formulier in te vullen @HeidiVeurink🙂


Ah ok, raar dat het gisteren weer mis leek te zijn 🤔 

Is het je nu dan ook gelukt om het formulier in te vullen @HeidiVeurink🙂

Was voor iemand anders, maar gaat vast lukken


Als de link het weer doet, lijkt mij dat ook wel inderdaad 😊


Ik heb dit ook allemaal gedaan maar nooit een bevestiging gehad terwijl ik wel toen de iphone 13 heb ontvangen…

 


Deze link lijkt weer kapot te zijn. Verder heb ik een maand geleden een bevestiging van mijn bestelling gekregen om vervolgens vandaag een mail te krijgen dat ik niet in aanmerking kom voor de HomePod mini actie bij mijn nieuwe iPhone 13? 


Ik kreeg eerder een bevestiging dat ik de home pod minu kreeg. Nu ineens een mail dat ik het niet krijg. Erg rare gang van zaken. Ook doet de link het niet om opnieuw aan te melden…..


Hi allen, de link lijkt het inderdaad niet te doen. Dank voor de seintjes! Er wordt aan gewerkt om 'm zo snel mogelijk te herstellen.

Heb je de HomePod Mini aangevraagd, maar niet ontvangen of is je aanvraag afgekeurd? Neem dan contact op met Sidekix (088 - 6237006, bereikbaar tussen 8:00 – 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur). Dit is de partij die de welkomstcadeau's voor ons regelt, zij helpen je verder met nakijken en oplossen van je vraag.