Skip to main content

Ik bel wel met een SIM card van KPN, maar de verbinding wordt steeds verbroken bij bellen vanuit Bonaire. 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Anton-1953, welkom op het forum! Wil je iets meer informatie geven? Gaat het hier bijvoorbeeld om een prepaid simkaart? Of staat hier een abonnement op?

En komt het wegvallen in ieder gesprek voor? Zo ja, hoe lang kan je ongeveer bellen voordat de verbinding wegvalt? 

Ik hoor het graag van je! 🙂


Beste Bram,

 

Dank je wel voor je reactie. Ik heb een abonnement. De verbinding valt weg voor hij eigenlijk tot stand komt.

 

Veel groeten,

 

Anton


In de titel staat voicemail.  Maar is het ook met gewoon bellen? En lukt SMS verkeer wel?


Gewoon bellen lukt wel en sms ook. Het is alleen een probleem om verbinding te krijgen met +31 6 12001233 


Hallo @Anton-1953 ,

Kan ik mijn voicemail in het buitenland beluisteren?

Ja, dat kan. Om toegang te krijgen tot je mailbox vanuit het buitenland, heb je een persoonlijke toegangscode nodig. Zo voorkom je misbruik door anderen. Je toegangscode bestaat uit minimaal 4 en maximaal 10 cijfers. Deze heb je ingesteld tijdens de eerste keer dat je naar je voicemail belde.

Heb je de toegangscode nog niet of ben je deze vergeten? Dat los je zo op:

  1. Bel met voicemail: 1233.
  2. Er wordt om je toegangscode gevraagd.
  3. Toets alleen # om je toegangscode per sms aan te vragen.
  4. Je ontvangt je toegangscode per sms.

Bel je vanuit het buitenland vanaf een ander toestel? Bel dan +316 1200 1233.


Dat weet ik, maar als ik bel met +316 1200 1233 gaat hij wel over, maar wordt de verbinding meteen verbroken als hij tot stand komt.