Skip to main content

goedenavond,

 

ik wens wat gegevens per sms te ontvangen maar helaas blijkt er een slot op mijn service te zitten die ik er zelf niet af kan halen. zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

groet bas

Hi @basboom, Welkom bij onze KPN Community. Fijn dat je ons gevonden hebt. Bedoel je de netwerkblokkade op betaalde sms diensten? Ik wil wel even kijken of ik die er vanaf kan halen voor je. 
Kun je mij voorzien van je gegevens? Je mag je postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer invullen in je profiel. Laat in een reactie weten als dit is gebeurd, dan ga ik aan de slag. 


Check gedaan! Er staan 2 telefoonnummers in dat abonnement. Degene waar ik er  u tegenaan liep is degene met het hoogste datapakket 😊. Bij voorbaat al mijn dank! 🙏


Of moet die reactie even met @Lisa ? Ik hoop dat het zo te doen is.


@basboom Bedankt voor het invullen van je gegevens. Je hoeft me niet per se te taggen hoor, maar het mag wel:blush: . Ik reageer nu pas, omdat ik eergisteren net vrij was en nu weer aan het werk ben.:drooling_face:
Ik heb de blokkade verwijderd. Je ontvangt hier een sms’je van. Zou je je telefoon eens opnieuw willen opstarten? Het werkt meestal binnen 1-2 uur nadat je de sms ontvangen hebt. :hugging:  


top merci

 


Ik neem aan dat het inmiddels is gelukt. Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! :blush:


Zeker dank je! Had ik toch wel doorgegeven? Dat was de Top merci'