Skip to main content

Kan iemand mij deblokkade slot verwijderen? Of moet ik daar voor klanten service bellen?

Hoi @Stefja, bedoel je het kinderslot op de ontvanger? 
 

Dit kun je met de pincode wijzigen onder menu-instellingen-kinderslot op de ontvanger. De pincode heb je ooit per e-mail ontvangen net als je abonnementscode. 


Hallo @Stefja , het is waarschijnlijk sneller om KPN te bellen via 0800 0402. Vanwege de drukte op het forum kan een reactie van een KPN medewerker hier meerdere dagen duren. Wil je toch wachten, zet dan je pers. gegevens alvast in jouw forum profiel met je tel.nummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.


@Anneke-Anna het deblokkadeslot is onderdeel van de website www.payinfo.nl waarmee je de instellingen voor het ontvangen van betaalde diensten kan wijzigen. Door het slot aan te zetten, kunnen de instellingen niet meer gewijzigd worden. Alleen de provider kan dit slot weer openen.


@Anneke-Anna het deblokkadeslot is onderdeel van de website www.payinfo.nl waarmee je de instellingen voor het ontvangen van betaalde diensten kan wijzigen. Door het slot aan te zetten, kunnen de instellingen niet meer gewijzigd worden. Alleen de provider kan dit slot weer openen.


Ah, deze kende ik niet. Dank voor de info 👍


Welkom op het Forum @Stefja! Heb je ondertussen al contact gehad met de klantenservice? Zo niet, vul dan jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk in en zet in het opmerkingsveld de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan kan ik kijken of ik het deblokkadeslot kan verwijderen.  


Reageer