Skip to main content

goedendag, ik zou ook het deblokkadeslot willen uitschakelen. ik probeer een sms verificatie code te ontvangen van uber maar ik denk dat dit het tegenhoudt. gr . Amber

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Amber22, welkom! Sorry voor de vertraging, het is druk waardoor we nu pas aan je topic toekomen. Is het gelukt om via andere weg dit te laten nakijken en verwijderen? Als ik nog helpen hierbij, laat het weten en vul je forumprofiel in. 


halllo, geen probleem! 

 

Nee het is nog niet verholpen :s


Wil je dan je forumprofiel invullen? Laat even weten als je dit gedaan hebt, @Amber22 . Dan kan ik het deblokkadeslot verwijderen.


hallo Erik, ik heb dit gedaan. Het abonnement zelf staat wel op naam van mij vader.


Hallo @Amber22 , ik verwacht dat @Erik_ dan om het akkoord van je vader (=contracthouder) moet vragen. Het deblokkadeslot is zijn tool en bedoeld om door hem ongewenste kosten te voorkomen.


dat is logisch, en is geen probleem


hallo Erik, ik heb dit gedaan. Het abonnement zelf staat wel op naam van mij vader.

 

In dat geval kan ik het deblokkadeslot niet via deze weg verwijderen, Amber, sorry. We hebben dan namelijk, zoals RBxx als benoemd, toestemming van je vader nodig. De snelste manier om dit dan alsnog geregeld te krijgen is even telefonisch contact op te nemen met 0800-0402. Zorg dan dat of je vader zelf belt, of dat hij aanwezig is om even aan de lijn te komen en zijn akkoord te geven.