Skip to main content

Geachte,

In het verleden een KPN abonnement voor mijn mobile telefoon genomen. Hierop heb ik een blokkade in laten stellen voor SMS nummers. Om bepaalde redenen later overgestapt via Vodafone , Simyo naar Youfone nu.

Via deze providers getracht deze blokkade er weer af te krijgen maar keer op keer wordt ik terug verwezen naar KPN omdat deze de blokkade er op heeft gezet en daardoor ook de enigste is welke dit slot weer kan verwijderen. Contacten met de KPN leveren elke keer tot niets omdat men mijn telefoonnummer niet meer herkend!

Wat moet ik nu doen om een einde te maken aan dit gebed zonder end?

Geachte,

Ik ben onderhand al een paar jaar bezig om mijn deblokkadeslot verwijderd te krijgen maar omdat ik overgestapt ben naar een andere provider kan blijkbaar niemand dit meer doen! Steeds wordt ik weer terugverwezen naar de KPN omdat deze geactiveerd heeft!

KPN geeft echter aan niets meer te kunnen doen omdat het te lang geleden zou zijn.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Welkom bij ons op het forum @eljeha, je bent daar al lang mee bezig begrijp ik. Het deblokkadeslot kan ik niet voor je uitzetten, doordat het nummer niet meer bij ons actief is. Deze instellingen worden centraal geregeld door Payinfo, als er geen deblokkadeslot actief is kan je daar zelf ook instellingen wijzigen. Een deblokkadeslot kan alleen door de provider waar het nummer momenteel actief is worden uitgezet, zij moeten dat doorgeven aan Payinfo. Jouw huidige provider moet dit voor je kunnen doen dus.