Skip to main content

Beste , 

 

is het mogelijk dat het deblokkadeslot kan worden verwijderd?

 

Groet Kevin

Hallo @Kevin7325,

Welkom hier! Wat bedoel je exact met deblokkadeslot? 
 


@ChrisWissink Dat is een blokkade instelling binnen www.payinfo.nl die alleen de provider kan vrij maken. Betreft betaalde SMS of mobiele internetdiensten die je wil stopzetten/blokkeren.


Hallo @Kevin7325 het is druk op het forum. Als je snel(ler) geholpen wil worden, bel KPN dan via 0800 0402. Spreek je vraag in. Blijf aan de lijn en hang niet op, je krijgt een medewerker te spreken.


Hoi @Kevin7325, welkom bij ons op het forum! Als het deblokkadeslot aan staat kan je inderdaad geen gebruik maken van de dingen die Ruud noemt. Ik zie dat het slot er nu nog op staat, ik vermoed dat je nog geen contact hebt gehad via de andere genoemde wegen. Om het slot te kunnen verwijderen heb ik nog een ding nodig, en dat is de laatste 3 cijfers van je IBAN. Zou je die op je forumprofiel kunnen toevoegen bij "Extra informatie” en daarna hieronder een seintje geven? Dan weet ik dat ik het voor je kan aanpassen.


Staat erbij


@Jasper  staat erbij!


Merci @Kevin7325, ik heb het deblokkadeslot nu kunnen verwijderen. Over uiterlijk 2 uur zal je alle instellingen zelf weer kunnen aanpassen via payinfo.nl. Je krijgt ook een sms’je dat ik het heb gewijzigd. Laat je me straks weten of het lukt via payinfo.nl?


Hoi @Kevin7325, is het nog gelukt om instellingen aan te passen via payinfo.nl? :slight_smile: