Skip to main content

Blijkbaar staat er een deblokkadeslot op mijn nummer? Geen idee hoe dat kan. Maar kan dit er af gehaald worden? Volgens payinfo kan ik dit niet zelf maar moet de provider dat doen.

Hoi @Svdv33, welkom op ons forum!
Om het deblokkadeslot te laten verwijderen kun je met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

Mijn collega's daar helpen je graag verder!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Dag, ik heb nu 2 telefonische poging en 1 chat poging gedaan om mijn blokkadeslot te laten verwijderen. De desbetreffende medewerkers hebben geen idee wat dat is en na heel veel tijd en moeite en uitleg beweren ze aan de telefoon dat ze het geregeld hebben. En Nathalie via jullie app beeindigt gewoon lompweg de chat.

Graag hulp om mijn blokkadeslot alsnog te laten verwijderen!


Hoi @MoonD, dat is balen zeg! Helaas kan ik je daar via deze route echt niet mee helpen, dit kan alleen via de bovengenoemde collega's.
Het is wel zo dat het 24 uur kan duren voordat het opheffen van dit deblokkadeslot effectief is en het kan zijn dat je daarna zelf je diensten nog moet deblokkeren via https://payinfo.nl/Â